بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148

هندزفری وریتی VE84 مشکی

شناسه SKU: 102001005001000012 دسته بندی ها , , ,

مشخصات هندزفری وریتی VE84 مشکی

گارانتی: 12 ماه گارانتی آسان سیستم
امپدانس: ۱۶ اهم
نوع اتصال: با سیم
نوع گوشی: دو گوشی
قطر درایور: ۱۲ میلی‌متر
ویژگی‌های خاص: میکروفون
حساسیت: ۱۰۹ دسی بل
پاسخ فرکانسی:۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
رابط‌ ها: جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
سایر مشخصات: حساسیت ۱۰۹±۱٫۵ دسی بل و امپدانس ۱۶ اهم با خروجی صدای شفاف و فراگیر قطر درایور ۱۲ میلی متر با سری های سیلیکونی به منظور کاهش خستگی گوش ها پاسخ فرکانسی در محدوده ی ۲۰ الی ۲۰۰۰۰ هرتز جهت پوشش اکثر ژانرهای موسیقی دارای یک عدد کلید فیزیکی جهت مدیریت موسیقی و تماس، موفق به دریافت استانداردهای CE و FCC طول کابل هندزفری ۱۲۰ سانتی متر با رابط جک ۳٫۵ میلی متری صدا به منظور برقراری ارتباط با سایر دستگاه ها روکش کابل از جنس TPE مقاوم در برابر کشش، خمیدگی و پارگی، امکان انجام مکالمه به لطف دارا بودن میکروفون داخلی

135,100 تومان

Available!

Available!

مشخصات فیزیکی هندزفری وریتی VE84

هندزفری VE84 مدل مشکی یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ای کامل از گوش دادن به موسیقی یا انجام تماس‌های تلفنی با کیفیت بالا هستند. این هندزفری از نوع سیمی است و برای استفاده در دو گوش طراحی شده است، بنابراین می‌توانید از صدای استریویی واقعی لذت ببرید.

یکی از ویژگی‌های بارز این هندزفری میکروفون داخلی آن است که به شما امکان می‌دهد تا با کیفیت بالا تماس‌های تلفنی را انجام دهید، بدون نیاز به جداگانه کردن هندزفری از گوش‌های خود. رابط جک ۳.۵ میلی‌متری صدا این هندزفری باعث می‌شود که به راحتی به اکثر دستگاه‌های صوتی، مانند تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها متصل شود.

با داشتن یک عدد کلید فیزیکی برای مدیریت موسیقی و تماس، این هندزفری به شما امکان می‌دهد که به راحتی از دستگاه خود کنترل کنید و از قطعات مختلف موسیقی لذت ببرید. همچنین، پاسخ فرکانسی ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز این هندزفری را برای پوشش اکثر ژانرهای موسیقی ایده‌آل می‌سازد.

کابل این هندزفری به طول ۱۲۰ سانتی‌متر و با روکش مقاوم در برابر کشش و پارگی ارائه شده است، که به شما امکان می‌دهد به راحتی از دستگاه خود استفاده کنید بدون اینکه نگرانی از طول کمبودی کابل داشته باشید. به علاوه، حضور میکروفون داخلی در این هندزفری به شما امکان می‌دهد تا در حین استفاده از آن تماس‌های تلفنی خود را انجام دهید، بدون نیاز به استفاده از دستگاه دیگری برای این منظور.

شما می توانید برای مشاهده بیشتر انواع هندزفری وارد صفحه هندزفری ارزان شوید.

هندزفری وریتی VE84

مشخصات فنی هندزفری VE84

هندزفری VE84 با امپدانس ۱۶ اهم و حساسیت ۱۰۹ دسی‌بل، ارائه دهنده یک تجربه صوتی با کیفیت و واقع‌بینانه است. با درایور ۱۲ میلی‌متری خود، این هندزفری قادر است تا بسیاری از جزئیات صوتی را با دقت و وضوح بالا انتقال دهد، از جمله فرکانس‌های پایین و بلند.
امپدانس مناسب این هندزفری امکان اتصال به انواع مختلفی از دستگاه‌های صوتی را فراهم می‌کند، در حالی که حساسیت بالا آن به شما امکان می‌دهد تا حتی در محیط‌های با سطح صدا بالا، همچون موزه‌ها یا ایستگاه‌های راه‌آهن، از صدای کیفیت بالای این هندزفری لذت ببرید.
با توجه به این مشخصات فنی، می‌توان انتظار داشت که هندزفری VE84 با قابلیت پوشش گسترده‌ای از فرکانس‌ها، از جمله بسیاری از ژانرهای موسیقی مختلف، به طور کامل و با کیفیت پخش شود. از طرفی، قطر درایور ۱۲ میلی‌متری هندزفری نیز باعث می‌شود که بتوانید به صورت راحت و روان به صداهای تولید شده توسط دستگاه خود گوش کنید، بدون اینکه احساس خستگی یا ناراحتی در گوش‌های خود داشته باشید.

گارانتی هندزفری VE84 وریتی

هندزفری VE84 با گارانتی ۱۲ ماه از شرکت آسان سیستم عرضه می‌شود، که این گارانتی نشان دهنده اعتماد شرکت سازنده به کیفیت و عملکرد محصول است. با این گارانتی، شما می‌توانید در صورت وجود هر گونه مشکل یا عیب در هندزفری، از جمله مشکلات سخت افزاری یا نقص‌های تولید، به راحتی از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

گارانتی ۱۲ ماه آسان سیستم به شما اطمینان می‌دهد که در طول این دوره، در صورت بروز هر گونه مشکل، می‌توانید هندزفری خود را تعمیر یا تعویض کنید، به شرطی که مشکل از ناشیان خطای تولید یا کیفیت باشد. این گارانتی همچنین می‌تواند از شما مسئولیت‌های مالی برای تعمیرات یا تعویض قطعات مربوطه را کاهش دهد، در صورتی که مشکلاتی در طول دوره گارانتی بروز پیدا کند.

بنابراین، با داشتن گارانتی ۱۲ ماه آسان سیستم، می‌توانید با اطمینان از عملکرد و کیفیت هندزفری VE84 خود استفاده کنید و در صورت نیاز، از خدمات پس از فروش حمایت و پشتیبانی لازم را دریافت کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری وریتی VE84 مشکی”
اگر تا کنون به عنوان همکار ثبت نام نکرده اید و قصد ایجاد حساب کاربری همکاری دارید تا از قیمت ها و تخفیفات ویژه همکاران محترم بهره مند شوید.

ابتدا وارد صفحه ثبت نام همکاری شده و فرم را پر کنید.

در صورتی که دارای پنل کاربری همکاری می باشید می توانید با ورود به اکانت خود قیمت ها را به صورت همکاری مشاهده نمایید.

برای اطلاع از تخفیف ها پیج اینستاگرام مارو دنبال کنید. speaker_party@

شما عزیزان با مراجعه حضوری می توانید اصالت و کیفیت محصول را تست نمایید.

ساعت مراجعه حضوری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 15 می باشد .


  • امکان تست برخی کالاها به دلیل داشتن پلمپ شرکتی فقط در صورت خرید انجام می شود.