بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148

هندزفری BE 155 بیاند

شناسه SKU: 102018061 دسته بندی ها , , ,

مشخصات هندزفری BE 155 بیاند

گارانتی : 18 ماه مروارید اسپیرو
نوع اتصال: با سیم
نوع گوشی: دو گوشی
نوع کابل: ۳.۵ میلی‌متر
مناسب برای: کاربری عمومی
رابط‌ها: جک ۳.۵ میلی‌متری صدا

136,000 تومان

Available!

Available!

مشخصات هندزفری BE 155 بیاند

 

بیاند یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید و عرضه محصولات صوتی و هندزفری‌های مخصوص است. این شرکت به تولید محصولات با کیفیت بالا و طراحی مدرن و جذاب مشهور است که توانسته است جای خود را در بازار جهانی به خوبی برجسته کند.

بیاند تمرکز خود را بر روی ارائه تجربه‌های صوتی با کیفیت بالا برای کاربران خود قرار داده است. محصولات این شرکت از جمله هندزفری‌ها، هدفون‌ها و دیگر لوازم جانبی صوتی، با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و به‌روز به بازار عرضه می‌شوند.

هندزفری BE 155 یک اکسسوری صوتی است که با استفاده از یک کابل سیمی به گوشی‌ها متصل می‌شود. با توجه به این که دارای دو گوشی است، کاربران این هندزفری را می‌توانند به هر دو گوش خود متصل کنند، امکانی که برای استفاده‌هایی مانند گوش دادن به موسیقی یا پاسخگویی به تماس‌ها بسیار مفید است.

با استفاده از یک کابل با جک ۳.۵ میلی‌متری، این هندزفری قابلیت اتصال به اکثریت گوشی‌ها را فراهم می‌کند، از جمله تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و دستگاه‌های دیگر با ورودی صدا ۳.۵ میلی‌متری.

از طراحی ساده و عملی آن نشان می‌دهد که برای استفاده عمومی ساخته شده است، به این معنی که می‌تواند در موارد گوناگونی مانند گوش دادن به موسیقی، تماس‌های تلفنی یا حتی استفاده در مکالمات ویدئویی مورد استفاده قرار گیرد. هندزفری BE 155 با توجه به کیفیت صدای خود و قابلیت اتصال به اکثریت دستگاه‌های الکترونیکی با جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک هندزفری قابل اعتماد و قابل استفاده در شرایط مختلف هستند.

شما می توانید برای مشاهده بیشتر انواع هولدر وارد صفحه ایرفون ارزان شوید.

هندزفری BE 155 بیاند

مشخصات فنی هندزفری BE 155

هندزفری BE 155 یکی از ویژگی‌های برجسته‌اش فرکانس پاسخ آن است که از ۲۰Hz تا ۲۰KHz هرتز بوده و این به معنی این است که این هندزفری توانایی پخش صدا در گستره وسیعی از فرکانس‌ها را داراست، از بم‌های عمیق تا آن‌هایی با فرکانس بالا.
درایور این هندزفری از قطر ۱۰ میلی‌متر برخوردار است که این به معنی این است که این درایور توانایی تولید صدای با کیفیت و قدرت را دارد.

نوع اتصال این هندزفری باسیم است، به این معنی که برای استفاده از آن نیاز به اتصال با کابل دارای جک ۳.۵ میلی‌متری است.

با وجود اینکه این هندزفری دو گوشی است، اما مناسب برای استفاده عمومی می‌باشد، به این معنی که می‌توانید آن را برای موارد مختلفی از جمله گوش دادن به موسیقی، تماس‌های تلفنی یا استفاده در مکالمات ویدئویی استفاده کنید.

همچنین این هندزفری دارای امپدانس ۳۲ اهم و حساسیت dB ۹۶ است که نشان می‌دهد قابلیت انطباق با ولتاژ ورودی و قدرت خروجی صدا را دارد و می‌تواند به طور کارآمدی با گوشی‌ها و دستگاه‌های صوتی مختلف کار کند.

گارانتی هندزفری BE 155

هندزفری BE 155 از مروارید اسپیرو دارای گارانتی ۱۸ ماه است. این گارانتی به معنای این است که در صورت وجود هرگونه عیب یا مشکل در این هندزفری طی مدت ۱۸ ماه از تاریخ خرید، شما می‌توانید آن را به تولید کننده یا نماینده معتبر مروارید اسپیرو برگردانید و از خدمات پس از فروش آنها استفاده کنید. در این صورت، شرایط و مقررات مربوط به گارانتی باید رعایت شود، اما این گارانتی معمولاً شامل تعمیر، تعویض یا بازپرداخت هزینه محصول معیوب است. این مدت گارانتی می‌تواند اطمینان بخشی برای خریداران باشد که در صورتی که مشکلی پس از خرید به وجود آید، از حمایت و خدمات پس از فروش مروارید اسپیرو بهره‌مند خواهند شد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری BE 155 بیاند”
اگر تا کنون به عنوان همکار ثبت نام نکرده اید و قصد ایجاد حساب کاربری همکاری دارید تا از قیمت ها و تخفیفات ویژه همکاران محترم بهره مند شوید.

ابتدا وارد صفحه ثبت نام همکاری شده و فرم را پر کنید.

در صورتی که دارای پنل کاربری همکاری می باشید می توانید با ورود به اکانت خود قیمت ها را به صورت همکاری مشاهده نمایید.

برای اطلاع از تخفیف ها پیج اینستاگرام مارو دنبال کنید. speaker_party@

شما عزیزان با مراجعه حضوری می توانید اصالت و کیفیت محصول را تست نمایید.

ساعت مراجعه حضوری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 15 می باشد .


  • امکان تست برخی کالاها به دلیل داشتن پلمپ شرکتی فقط در صورت خرید انجام می شود.