بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148
تخفیف

هدفون بی سیم LT-28 لیتو (LEITU)

مشخصات هدفون بی سیم LT-28 لیتو (LEITU)

گارانتی: 6 ماهه نانوتل
قابلیت‌: نشانگر LED
نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
نوع رابط: بلوتوث 5.1
قطر درایور: ۱۲ میلی‌متر
محدوده عملکرد: ۱۰ متر
منبع تغذیه: محفظه شارژ
مناسب برای: آقایان و خانم ها
اقلام همراه: کابل شارژ – دفترچه راهنما

قیمت اصلی 1,097,200 تومان بود.قیمت فعلی 959,000 تومان است.

Available!

Available!

مشخصات کلی هدفون بی‌سیم LT-28 لیتو (LEITU)

هدفون بی‌سیم LT-28 لیتو یکی از جدیدترین افزونه‌های صوتی با فناوری بی‌سیم است که به کاربران امکان می‌دهد تجربه‌ی بی‌سیم و راحتی صدای بی‌نظیر را تجربه کنند. این هدفون با طراحی شیک و جذاب خود، قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
یکی از ویژگی‌های مهم این هدفون، نشانگر LED آن است که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی وضعیت شارژ و اتصال هدفون را مشاهده کنند. با این ویژگی، کاربران همواره در جریان وضعیت شارژ هدفون خود قرار دارند.

در مورد نوع گوشی، این هدفون به‌صورت تو گوشی طراحی شده است که باعث راحتی بیشتر در استفاده و جابه‌جایی می‌شود. همچنین، اتصال بی‌سیم آن از مزیت‌های اصلی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون درنگ و مشکلات اتصال، از موسیقی و مکالمه لذت ببرند.

منبع تغذیه این هدفون، یک محفظه شارژ جمع‌وجور است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا هدفون خود را به راحتی شارژ کنند و همواره آماده برای استفاده باشند. این ویژگی به خصوص برای افرادی که در حرکت هستند یا از مسافرت‌های طولانی استفاده می‌کنند، بسیار مفید است.
هدفون بی‌سیم LT-28 لیتو مناسب برای هر دو جنس آقایان و خانم‌هاست و با اقلام همراهی همچون کابل شارژ و دفترچه راهنما، تجربه‌ی استفاده را برای کاربران بهبود می‌بخشد. با توجه به تمامی این ویژگی‌ها، این هدفون به عنوان یک انتخاب مناسب برای افرادی که به دنبال کیفیت و راحتی هستند، توصیه می‌شود.

شما می توانید برای مشاهده بیشتر انواع ایرفون وارد صفحه ایرون بلوتوثی عمده شوید.

مشخصات فنی هدفون بی‌سیم LT-28 لیتو

هدفون بی‌سیم LT-28 لیتو (LEITU) با نوع رابط بلوتوث 5.1 ارتباط بی‌سیم پایدار و با کیفیتی را برای کاربران فراهم می‌کند. این نوع بلوتوث با سرعت بالا و کارایی بهتر، ارتباط پایداری را بین دستگاه هدفون و دستگاه متصل فراهم می‌کند، که این امر برای تجربه‌ی صوتی بهتر بسیار حیاتی است.
هدفون LT-28 با قطر درایور ۱۲ میلی‌متر، صدایی با کیفیت و واضح را به کاربران ارائه می‌دهد. این درایور‌های با کیفیت به کاربر امکان می‌دهند تا لذت بیشتری از تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی و صداهای مورد علاقه خود ببرند.

با محدوده عملکرد ۱۰ متر، کاربران می‌توانند از آزادی بیشتری در حرکت و استفاده از هدفون خود لذت ببرند. این محدوده عملکرد بیشترین انعطاف را به کاربران ارائه می‌دهد تا بدون نگرانی از از دست دادن ارتباط، از موسیقی و مکالمه خود لذت ببرند، به ویژه در محیط‌های پرترافیک یا در فضاهای باز.

با توجه به تمامی این ویژگی‌ها، هدفون بی‌سیم LT-28 لیتو یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال هدفونی با کیفیت، قابلیت بی‌سیم و ارتباط پایدار هستند.

گارانتی هدفون بی‌سیم LT-28 لیتو

هدفون بی‌سیم LT-28 لیتو (LEITU) با گارانتی 6 ماه از شرکت نانوتل عرضه می‌شود. این گارانتی نشان از اعتماد شرکت سازنده به کیفیت محصول و آمادگی آن برای پشتیبانی از مشتریان دارد. زمان 6 ماهه‌ی گارانتی به کاربران اطمینان می‌دهد که در صورتی که هر گونه مشکلی با هدفون بی‌سیم LT-28 بوجود آید، می‌توانند به سادگی از خدمات پس از فروش شرکت نانوتل استفاده کنند و مشکل خود را حل کنند. این امر به کاربران اطمینان می‌دهد که سرمایه‌ی‌شان در خرید این هدفون تضمین شده و از این لحاظ از خرید خود راضی خواهند بودند.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

6 ماهه نانوتل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بی سیم LT-28 لیتو (LEITU)”
اگر تا کنون به عنوان همکار ثبت نام نکرده اید و قصد ایجاد حساب کاربری همکاری دارید تا از قیمت ها و تخفیفات ویژه همکاران محترم بهره مند شوید.

ابتدا وارد صفحه ثبت نام همکاری شده و فرم را پر کنید.

در صورتی که دارای پنل کاربری همکاری می باشید می توانید با ورود به اکانت خود قیمت ها را به صورت همکاری مشاهده نمایید.

برای اطلاع از تخفیف ها پیج اینستاگرام مارو دنبال کنید. speaker_party@

شما عزیزان با مراجعه حضوری می توانید اصالت و کیفیت محصول را تست نمایید.

ساعت مراجعه حضوری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 15 می باشد .


  • امکان تست برخی کالاها به دلیل داشتن پلمپ شرکتی فقط در صورت خرید انجام می شود.