بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148

هندزفری سیم دار LE-7 لیتو

مشخصات هندزفری سیم دار LE-7 لیتو:

گارانتی: 6 ماه نانوتل
نوع اتصال: با سیم
نوع گوشی: دو گوشی
قطر درایور: ۱۰ میلی‌متر
رابط‌: جک: ۳.۵ میلی‌متری صدا
پاسخ فرکانسی: ۲۰-۲۲ کیلو هرتز

58,100 تومان

Available!

Available!

مشخصات کلی هندزفری سیم دار LE-7 لیتو

هندزفری LE-7 لیتو با اتصال سیم دار و قابلیت استفاده برای دو گوشی، یکی از گزینه‌های مطرح برای کاربرانی است که به دنبال یک تجربه صدای باکیفیت و کاربردی هستند. با رنگ‌های جذاب سفید و مشکی، این هندزفری همچنین از نظر ظاهری نیز جذابیت خاصی دارد.

یکی از ویژگی‌های برجسته LE-7، اتصال سیم دار آن است که به کاربر امکان می‌دهد به راحتی از آن استفاده کند بدون نیاز به هماهنگی با دستگاه بلوتوثی. این ویژگی مخصوصاً برای کسانی که از دستگاه‌هایی با قابلیت اتصال بلوتوث محدود استفاده می‌کنند یا به دنبال یک گزینه ساده و کارآمد هستند، بسیار مفید است.

با قابلیت استفاده برای دو گوشی، کاربران می‌توانند به طور همزمان با دو دستگاه مختلف ارتباط برقرار کرده و از تجربه استفاده همزمان با گوشی‌های مختلف لذت ببرند، چیزی که به ویژه برای افرادی که همزمان با کار و تفریح یا حتی مکالمات خصوصی می‌پردازند، بسیار مفید است.

با این وجود، لازم به ذکر است که ممکن است برای برخی کاربران اتصال سیم دار محدودیتی باشد، اما این ویژگی می‌تواند یک گزینه مناسب برای افرادی باشد که به دنبال یک راهکار ساده و قابل اعتماد برای گوش دادن به موسیقی یا مکالمات هستند.

شما می توانید برای مشاهده بیشتر انواع هندزفری وارد صفحه هندزفری ارزان شوید.

هندزفری سیم دار LE-7 لیتو

مشخصات فنی هندزفری سیم دار LE-7

هندزفری LE-7 لیتو با درایور ۱۰ میلی‌متری، قطری مناسب برای ارائه صدایی با کیفیت و عمیق می‌باشد. این اندازه درایور می‌تواند امکان تولید صداهای با جزئیات بالا و باس قوی را فراهم کند، که از آنجایی که این هندزفری برای استفاده در مکالمات و گوش دادن به موسیقی طراحی شده است، بسیار مهم است.

رابط جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی این هندزفری را به اکثر دستگاه‌های صوتی متصل کند، از جمله گوشی‌های همراه، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و سایر دستگاه‌های صوتی با این نوع پورت.

پاسخ فرکانسی ۲۰ تا ۲۲ کیلوهرتز، به معنای این است که این هندزفری توانایی پوشش یک طیف گسترده از فرکانس‌ها را دارد، از فرکانس‌های پایین تا بالا، که این موضوع باعث تجربه گوش دادن با کیفیت و صدایی واقعی و زنده می‌شود، بدون اینکه جزئیات صدا از دست برود.

گارانتی هندزفری سیم دار LE-7

هندزفری LE-7 لیتو با گارانتی شش ماهه از شرکت نانوتل ارائه می‌شود. این گارانتی به کاربران اطمینان می‌دهد که در صورت وجود هرگونه مشکل یا عیب فنی در دستگاه خود، می‌توانند به راحتی از خدمات پشتیبانی و تعمیرات نانوتل استفاده کنند. گارانتی شش ماهه نشان از اعتماد تولید کننده به کیفیت محصول و آمادگی آنها برای پشتیبانی از مشتریان است. این گواهی تضمین می‌کند که کاربران در طول مدت گارانتی، از دستگاه خود بهره‌مند و بدون مشکل استفاده کنند.

گارانتی یک محصول، برای مصرف‌کننده بسیار ارزشمند است. برخی از مزایای اصلی گارانتی عبارتند از:

1. **اطمینان از کیفیت**: وجود گارانتی نشان از اعتماد تولیدکننده به کیفیت محصولات خود دارد. این به معنای آن است که اگر محصول دچار مشکل شود، شما می‌توانید به سرعت و رایگان آن را تعمیر یا تعویض کنید.

2. **پشتیبانی پس از فروش**: گارانتی امکان ارتباط مستقیم با تولیدکننده یا نماینده را فراهم می‌کند، به طوری که مشکلات فنی و سوالات شما به سرعت حل شود.

3. **هزینه‌های تعمیرات**: در صورت وجود مشکل، تعمیرات بدون هزینه انجام می‌شود یا در برخی موارد محصول تعویض می‌شود، که این موضوع برای شما صرفه‌جویی مالی بسیار مهمی است.

4. **رضایت مشتری**: داشتن گارانتی باعث افزایش اطمینان مشتری نسبت به خرید محصول می‌شود و احساس رضایت بیشتری را در طول مدت استفاده از محصول به آنها می‌دهد.

5. **حقوق مصرف‌کننده**: گارانتی بخشی از حقوق مصرف‌کننده است که تضمین می‌کند محصولاتی که به طور قابل توجهی از کیفیت و عملکرد خود کاسته‌اند، تعمیر یا تعویض شوند.

با این همه، در هندزفری LE-7 لیتو، وجود گارانتی ۶ ماهه از نانوتل، به کاربران اطمینان می‌دهد که در صورت هرگونه مشکل یا عیب فنی، به راحتی از خدمات پشتیبانی محصولات نانوتل بهره‌مند خواهند شد.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

6 ماهه نانوتل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری سیم دار LE-7 لیتو”
اگر تا کنون به عنوان همکار ثبت نام نکرده اید و قصد ایجاد حساب کاربری همکاری دارید تا از قیمت ها و تخفیفات ویژه همکاران محترم بهره مند شوید.

ابتدا وارد صفحه ثبت نام همکاری شده و فرم را پر کنید.

در صورتی که دارای پنل کاربری همکاری می باشید می توانید با ورود به اکانت خود قیمت ها را به صورت همکاری مشاهده نمایید.

برای اطلاع از تخفیف ها پیج اینستاگرام مارو دنبال کنید. speaker_party@

شما عزیزان با مراجعه حضوری می توانید اصالت و کیفیت محصول را تست نمایید.

ساعت مراجعه حضوری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 15 می باشد .


  • امکان تست برخی کالاها به دلیل داشتن پلمپ شرکتی فقط در صورت خرید انجام می شود.