بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148

هندزفری سیم دار LE-9 لیتو

شناسه SKU: 102030014014 دسته بندی ها , , ,

مشخصات هندزفری سیم دار LE-9 لیتو:

گارانتی:6 ماه نانوتل
امپدانس: 32 اهم
نوع اتصال: با سیم
نوع گوشی: دو گوشی
قطر درایور: 10 میلی‌متر
حساسیت: 108 دسی بل
طول کابل: 120 سانتی متر
نوع رابط: جک 3.5 میلیمتری
فرکانس پاسخ‌گویی: 20-20000 هرتز
سایر قابلیت‌ها: میکروفون , کلید مدیریت

133,300 تومان

Available!

Available!

مشخصات کلی هندزفری سیم‌دار LE-9

هندزفری‌های سیم‌دار لیتو یکی از انتخاب‌های محبوب در بازار هندزفری‌ها هستند، زیرا این شرکت به طور مداوم در توسعه و بهبود کیفیت محصولات خود سرمایه‌گذاری می‌کند. این هندزفری‌ها اغلب با طراحی‌های زیبا و منحصر به فرد، صدای با کیفیت و امکانات متنوعی که برای راحتی کاربران فراهم می‌آورند، شناخته می‌شوند.

هندزفری‌های سیم‌دار لیتو معمولاً از مواد با کیفیت ساخته شده‌اند که باعث مقاومت بیشتر در برابر سایش و ضربه می‌شوند. طراحی آنها نیز به طور کلی از گوشی‌های راحتی برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد به طولانی مدت بدون احساس ناراحتی از آنها استفاده کنند.

هندزفری سیم‌دار LE-9 لیتو یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که به دنبال یک هندزفری با کیفیت و عملکرد مطلوب هستند. این هندزفری دو گوشی است، به این معنا که شما می‌توانید آن را به هر دو گوش خود متصل کنید، این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که صدای استریو با کیفیت بالا را تجربه کنید.
یکی از ویژگی‌های مهم این هندزفری طول کابل آن است که به طول 120 سانتی‌متر می‌رسد. این طول کابل به شما امکان می‌دهد تا به راحتی از دستگاه خود فاصله بگیرید و در عین حال هنوز هندزفری را به راحتی استفاده کنید.

رابط جک 3.5 میلی‌متری همچنین این هندزفری را به اکثر دستگاه‌های صوتی و موبایل‌ها سازگار می‌سازد، از جمله تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها.

سایر ویژگی‌های این هندزفری شامل میکروفون و کلید مدیریت می‌شود که به شما امکان می‌دهد تا به راحتی مکالمه کنید و کنترل‌های مختلفی بر روی پخش موسیقی و تماس‌های خود داشته باشید. به طور کلی، هندزفری سیم‌دار LE-9 لیتو یک انتخاب عالی برای تجربه صدای با کیفیت بالا و کاربری راحت است.

شما می توانید برای مشاهده بیشتر انواع ایرفون وارد صفحه ایرفون ارزان شوید.

هندزفری سیم دار LE-9 لیتو

مشخصات فنی هندزفری سیم دار LE-9 لیتو

هندزفری LE-9 لیتو با امپدانسی که برابر با 32 اهم است، مناسب برای اکثر دستگاه‌های پخش صوتی است و به شما کیفیت صدای بالا و پایداری را ارائه می‌دهد. درایور 10 میلی‌متری آن، با استفاده از این امپدانس، صداهای با جزئیات فراوانی را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

حساسیت هندزفری به صورت 108 دسی‌بل اعلام شده است که این نشان‌دهنده حساسیت بالای آن به سیگنال‌های ورودی و توانایی آن در بازتولید صدا با کیفیت و بدون سر و صداهای مزاحم است.

با فرکانس پاسخ‌گویی بین 20 تا 20000 هرتز، این هندزفری قادر است تا انواع مختلفی از صداها را با جزئیات و وضوح بالا انتقال دهد، از زیرسفرت تا فرکانس‌های بالا، که این امر باعث تجربه‌ی صوتی غنی و واقعی می‌شود.

گارانتی هندزفری سیم دار LE-9

هندزفری LE-9 لیتو با گارانتی 6 ماهه از نانوتل عرضه می‌شود که این نشان از اعتماد شرکت سازنده به کیفیت محصول و تضمین عملکرد صحیح آن دارد. در طول این دوره گارانتی، در صورتی که هندزفری هر گونه مشکل یا عیب فنی داشته باشد، می‌توانید به راحتی از خدمات پس از فروش نانوتل استفاده کنید و هندزفری خود را تعمیر یا تعویض کنید، به شرطی که عیب موجود، زیر حوزه گارانتی باشد. این امر به خریداران اطمینان می‌دهد که محصولی با کیفیت و قابل اعتماد را انتخاب کرده‌اند و در صورت هر گونه نیاز، می‌توانند از خدمات پس از فروش حرفه‌ای استفاده کنند.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

6 ماهه نانوتل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری سیم دار LE-9 لیتو”
اگر تا کنون به عنوان همکار ثبت نام نکرده اید و قصد ایجاد حساب کاربری همکاری دارید تا از قیمت ها و تخفیفات ویژه همکاران محترم بهره مند شوید.

ابتدا وارد صفحه ثبت نام همکاری شده و فرم را پر کنید.

در صورتی که دارای پنل کاربری همکاری می باشید می توانید با ورود به اکانت خود قیمت ها را به صورت همکاری مشاهده نمایید.

برای اطلاع از تخفیف ها پیج اینستاگرام مارو دنبال کنید. speaker_party@

شما عزیزان با مراجعه حضوری می توانید اصالت و کیفیت محصول را تست نمایید.

ساعت مراجعه حضوری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 15 می باشد .


  • امکان تست برخی کالاها به دلیل داشتن پلمپ شرکتی فقط در صورت خرید انجام می شود.