بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148

ایرپاد LT-4 لیتو (LEITU)

مشخصات ایرپاد LT-4 لیتو (LEITU)

گارانتی: 6 ماه نانوتل
برد بلوتوث: 10 متر
نوع اتصال: بی‌سیم
اتصال دهنده: بلوتوث 5.0
قابلیت: قابلیت لمسی |دارای نشانگر LED
مناسب برای: مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
اقلام همراه: کابل شارژ لایتنینگ دفترچه راهنما
عمر باتری در حالت مکالمه و پخش موسیقی: 4 ساعت

972,900 تومان

Available!

Available!

مشخصات کلی ایرپاد LT-4 لیتو (LEITU)

اپل در زمینه فناوری‌های بی‌سیم همواره برنامه‌ریزی و ارائه محصولاتی از جمله ایرپادها را برای کاربرانش انجام می‌دهد. مدل جدید ایرپاد LT-4 لیتو (LEITU) از این دست از محصولات است که با ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فردش، به عنوان یک گزینه جذاب برای مصرف‌کنندگان در دسترس قرار می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های بارز ایرپاد LT-4 لیتو، قابلیت لمسی آن است که به کاربران اجازه می‌دهد با لمس آسان بر روی سطح ایرپاد، کنترل بیشتری بر تجربه‌ی استفاده خود داشته باشند. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی از توابع مختلفی مانند پخش، توقف و مکالمه استفاده کنند. همچنین، ایرپاد LT-4 لیتو دارای نشانگر LED نیز می‌باشد که به کاربران اطلاع می‌دهد که آیا ایرپاد در حالت کاری است یا خیر.

با توجه به اینکه ایرپاد LT-4 لیتو برای مکالمه، ورزش و کاربری عمومی مناسب است، به طور معمول از جانب افرادی که به دنبال یک همراه جمع و جور و چندکاره برای فعالیت‌های روزانه خود هستند، ترجیح داده می‌شود. همچنین، عمر باتری بلند در این محصول، یکی از مزایای آن است. با عمر باتری 4 ساعت در حالت مکالمه و پخش موسیقی، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از میزان شارژ با ایرپادهای خود استفاده کنند و از تجربه‌ی بی‌نقصی برخوردار شوند.

شما می توانید برای مشاهده بیشتر انواع ایرپاد وارد صفحه ایرفون بلوتوثی شوید.

ایرپاد LT-4 لیتو (LEITU)

بلوتوث ایرپاد LT-4 لیتو

ایرپاد LT-4 لیتو (LEITU) با برد بلوتوث 10 متر، امکان اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند، این اتصال به واسطه‌ی نسخه‌ی بلوتوث 5.0 صورت می‌گیرد که به کاربران سرعت و پایداری بالاتری در انتقال داده‌ها ارائه می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود که ایرپادها به‌طور پیوسته و بدون وقفه به دستگاه اصلی متصل باشند و تجربه‌ی استفاده از آن‌ها بسیار سریع و روان باشد.

با این ویژگی‌ها، ایرپاد LT-4 لیتو به‌طور خاص برای کاربرانی که به دنبال اتصال بی‌سیم و راحتی در حرکت هستند، مناسب است. از جمله افرادی که در طول روز باید در حالت حرکت باشند، مانند ورزشکاران، مسافران یا کارمندان دفتری که نیاز به ارتباط مداوم با دستگاه‌های هوشمند دارند.

به کمک این ویژگی‌ها، ایرپاد LT-4 لیتو (LEITU) نه تنها یک همراه هوشمند است، بلکه یک همراه قدرتمند و با کارایی بالا که باعث می‌شود تجربه‌ی کاربری شما به‌طور قابل توجهی بهبود یابد.

گرانتی ایرپاد LT-4 لیتو

ایرپاد LT-4 لیتو (LEITU) با گارانتی 6 ماه از شرکت نانوتل عرضه می‌شود، که این گارانتی نشان از اعتماد شرکت سازنده به کیفیت و عملکرد محصولات خود دارد. با داشتن این گارانتی، کاربران می‌توانند در صورت وجود هر گونه مشکل یا عیب فنی در ایرپادهای خود، به راحتی اقدام به تعمیر یا تعویض آن‌ها کنند.

گارانتی 6 ماه نانوتل، نشان از تعهد شرکت به ارائه‌ی خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان است. این گونه گارانتی‌ها به کاربران اطمینان می‌دهند که در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانند به سرعت و به‌صورت رایگان از خدمات تعمیر و تعویض استفاده کنند و از محصولاتشان به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

اعتبار شرکت لیتو به‌عنوان سازنده‌ی ایرپاد LT-4، می‌تواند به عنوان یکی از موارد مهم در انتخاب و خرید محصولات آن شرکت تلقی شود. به‌طور کلی، اعتبار یک شرکت می‌تواند توسط عوامل مختلفی از جمله کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش، تعهدات به مشتری، تاریخچه‌ی موفقیت و تجربه‌ی در بازار، تصاویر عمومی و دیگر عوامل مورد اعتماد دیگر تعیین شود.

با توجه به اطلاعات موجود درخصوص ایرپاد LT-4 لیتو، از جمله ویژگی‌ها، عمر باتری، گارانتی و سایر ویژگی‌های این محصول، می‌توان به نوعی از اعتبار و کیفیت شرکت لیتو در زمینه‌ی تولید محصولات بی‌سیم استناد کرد. همچنین، درصورتی‌که شرکت لیتو دارای سابقه‌ی موفقیت در تولید محصولات دیگر نیز باشد، این امر می‌تواند اعتبار آن را تقویت کند و از طریق آن، اعتماد مصرف‌کنندگان به محصولات جدید آن شرکت را افزایش دهد.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

6 ماهه نانوتل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایرپاد LT-4 لیتو (LEITU)”
اگر تا کنون به عنوان همکار ثبت نام نکرده اید و قصد ایجاد حساب کاربری همکاری دارید تا از قیمت ها و تخفیفات ویژه همکاران محترم بهره مند شوید.

ابتدا وارد صفحه ثبت نام همکاری شده و فرم را پر کنید.

در صورتی که دارای پنل کاربری همکاری می باشید می توانید با ورود به اکانت خود قیمت ها را به صورت همکاری مشاهده نمایید.

برای اطلاع از تخفیف ها پیج اینستاگرام مارو دنبال کنید. speaker_party@

شما عزیزان با مراجعه حضوری می توانید اصالت و کیفیت محصول را تست نمایید.

ساعت مراجعه حضوری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 15 می باشد .


  • امکان تست برخی کالاها به دلیل داشتن پلمپ شرکتی فقط در صورت خرید انجام می شود.