بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148

ایرپاد LT-7 لیتو (LEITU)

مشخصات ایرپاد LT-7 لیتو (LEITU) 

گارانتی: 6 ماه نانوتل
برد بلوتوث: 10 متر
نوع اتصال: بی‌سیم
نوع گوشی: دو گوشی
نوع باتری: لیتیوم پلیمری
اتصال دهنده: بلوتوث 5.0
ویژگی‌های خاص: میکروفون
قابلیت: قابلیت لمسی دارای نشانگر LED
مناسب برای: مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
عمر باتری در حالت مکالمه و پخش موسیقی: 4 ساعت

1,000,000 تومان

Available!

Available!

مشخصات کلی ایرپاد LT-7 لیتو (LEITU)

ایرپاد LT-7 لیتو (LEITU) یک گزینه بی‌سیم بسیار مناسب برای تجربه‌ی آزادانه‌ی گوش دادن به موسیقی، پاسخ دادن به تماس‌ها و حتی انجام ورزش‌های فعال است. این ایرپادها دارای دو گوشی هستند که به‌وسیله‌ی فناوری بی‌سیم به دستگاه شما متصل می‌شوند. با استفاده از باتری‌های لیتیوم پلیمری، این ایرپادها امکان استفاده طولانی‌مدت را برای شما فراهم می‌کنند.
یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی این ایرپادها، وجود میکروفون است که به شما امکان مکالمه‌ی واضح و روان را با دیگران در هنگام استفاده از آنها می‌دهد. علاوه بر این، ایرپاد LT-7 دارای قابلیت لمسی است که به کاربر امکان کنترل آسان و سریع را فراهم می‌کند. با لمس کردن سطح ایرپاد، می‌توانید عملیات مختلفی مانند پخش و مکث موسیقی، پاسخ به تماس‌ها و حتی دسترسی به فرمان‌های صوتی را انجام دهید. همچنین، نشانگر LED موجود در این ایرپادها به شما اطلاع می‌دهد که آیا آنها در حال استفاده هستید یا نه.
این ایرپادها به خاطر کاربری آسان و ویژگی‌هایشان، برای مکالمه، ورزش، و استفاده‌ی عمومی بسیار مناسب هستند. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی بی‌سیم با کیفیت و قابلیت اطمینان هستید، ایرپاد LT-7 لیتو گزینه‌ی عالی‌ای است که بررسی نیازهای شما را پاسخ خواهد داد.

برای مشاهده انواع ایرپاد به صفحه ایرفون عمده مراجعه کنید.

ایرپاد LT-7 لیتو (LEITU)

مشخصات فنی ایرپاد LT-7 لیتو

ایرپاد LT-7 لیتو (LEITU) با بلوتوث نسخه 5.0 ارتباط بی‌سیم پایداری را با دستگاه شما برقرار می‌کند. با برد بلوتوث تا 10 متر، شما می‌توانید از آزادی حرکت کامل در محیط‌های مختلف لذت ببرید، بدون اینکه نگران از دست دادن اتصال باشید.

در مورد عمر باتری، این ایرپادها در حالت مکالمه و پخش موسیقی می‌توانند تا 4 ساعت مستمر عمل کنند، که این مقدار برای استفاده روزانه و کاربردهای مختلف کافی است. علاوه بر این، با وجود باتری‌های لیتیوم پلیمری که در ایرپاد LT-7 استفاده شده‌اند، شما می‌توانید آنها را به سرعت با استفاده از شارژر مناسب مجدداً شارژ کنید و از تجربه‌ی بی‌نقصی از این ایرپادها لذت ببرید.

گارانتی ایرپاد LT-7 لیتو

ایرپاد LT-7 لیتو (LEITU) با گارانتی 6 ماهه از نانوتل ارائه می‌شود. این گارانتی نشان دهنده‌ی اعتماد تولیدکننده به کیفیت و عملکرد محصول است. در طول دوره‌ی گارانتی، اگر هر گونه مشکل یا عیب فنی در ایرپادها بروز کند، شما می‌توانید با استفاده از گارانتی ارائه شده، آنها را تعمیر یا تعویض کنید، بدون هیچ هزینه‌ای برای شما. این مورد نشان از تعهد تولیدکننده به ارائه‌ی محصولات با کیفیت و اطمینان مشتری است، که به شما اعتماد بیشتری در خرید و استفاده از این محصول می‌دهد.

وضعیت شارژدهی ایرپاد LT-7 لیتو

ایرپاد LT-7 لیتو (LEITU) با دقت به مشخصات باتری ارائه شده دارای عمر باتری 5 ساعت در حالت مکالمه و 5 ساعت در حالت پخش موسیقی می‌باشد. علاوه بر این، در حالت استندبای، می‌تواند تا 180 ساعت (یا حدود یک هفته) مدت زمان برای شما منتظر بماند، بدون نیاز به شارژ مکرر.

برای شارژ کامل هدفون‌ها، زمان لازم تقریباً 1 ساعت است، در حالی که برای شارژ کامل محفظه، حدود 1.5 ساعت می‌طلبد. این مدت‌های شارژ کوتاه، کاربر را قادر می‌سازد به‌سرعت دوباره از هدفون‌ها استفاده کند و تجربه‌ی بی‌نقصی از آنها را تجربه کند.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

6 ماهه نانوتل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایرپاد LT-7 لیتو (LEITU)”
اگر تا کنون به عنوان همکار ثبت نام نکرده اید و قصد ایجاد حساب کاربری همکاری دارید تا از قیمت ها و تخفیفات ویژه همکاران محترم بهره مند شوید.

ابتدا وارد صفحه ثبت نام همکاری شده و فرم را پر کنید.

در صورتی که دارای پنل کاربری همکاری می باشید می توانید با ورود به اکانت خود قیمت ها را به صورت همکاری مشاهده نمایید.

برای اطلاع از تخفیف ها پیج اینستاگرام مارو دنبال کنید. speaker_party@

شما عزیزان با مراجعه حضوری می توانید اصالت و کیفیت محصول را تست نمایید.

ساعت مراجعه حضوری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 15 می باشد .


  • امکان تست برخی کالاها به دلیل داشتن پلمپ شرکتی فقط در صورت خرید انجام می شود.