بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148

هندزفری بلوتوثی LB-17 لیتو

مشخصات هندزفری بلوتوثی LB-17 لیتو

گارانتی: 6 ماهه نانوتل
اتصال: بلوتوث
وزن: 9 گرم
نوع گوشی: تک گوش
ویژگی‌های خاص:NFC
زمان شارژ: 1.5 ساعت
نوع باتری: لیتیوم پلیمری
زمان استندبای: 72 ساعت
باتری: 3.7 وات – 90 میلی آمپر ساعت
فرکانس پاسخگویی: 50هرتز – 20 کیلوهرتز

438,900 تومان

Available!

Available!

مشخصات کلی هندزفری بلوتوثی LB-17 لیتو

هندزفری بلوتوثی LB-17 از جمله دستگاه‌هایی است که با طراحی ساده و کارآیی بالا، به عنوان یک همراه وفادار برای تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی، مکالمه‌ی تلفنی و حتی استفاده در حین ورزش شناخته می‌شود. با وزن سبکی حدود 9 گرم، این هندزفری بسیار راحت برای استفاده طولانی مدت است و به شما اجازه می‌دهد تا بدون هیچ گونه احساس ناخوشایندی بر روی گوش‌هایتان قرار بگیرد.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی هندزفری بلوتوثی LB-17، نوع گوشی آن است. این هندزفری با طراحی تک گوش، به شما امکان می‌دهد که آن را به یک گوش خود متصل کنید و به آسانی و بدون دردسر از آن استفاده کنید، بدون اینکه نگرانی برای افتادن آن داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این هندزفری، فرکانس پاسخگویی آن است. با بازه فرکانسی بین 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز، LB-17 قادر است تا با کیفیت بالا و بدون افت فرکانسی، صداهای شفاف و واقعی را به شما انتقال دهد. این ویژگی مخصوصاً در زمینه‌ی گوش دادن به موسیقی، برقراری مکالمات تلفنی و حتی مشاهده‌ی فیلم‌ها و ویدئوها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا به شما تجربه‌ی گوش دادنی بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

برند لیتو با تمرکز بر طراحی‌های شیک و مدرن، همواره به خلق محصولاتی استثنایی و جذاب در دنیای فناوری متمایل بوده است. طراحی‌های این برند به وضوح نشان دهنده‌ی توجه بیشتر به جزئیات، کیفیت ساخت و استفاده از مواد با کیفیت بالا می‌باشد.

در مورد طراحی شیک برند لیتو، از لحاظ خارجی، این برند معمولاً از خطوط ساده، منحنی‌های ظریف و جزئیات زیبا برای طراحی محصولاتش استفاده می‌کند. طراحی‌های زیبا و شیک برند لیتو به وضوح نشان دهنده‌ی تلاش برای ایجاد یک تجربه‌ی کاربری منحصر به فرد و لذت‌بخش برای مشتریان است.

برای خرید عمده ایرپاد به صفحه خرید ایرپاد مراجعه کنید.

هندزفری بلوتوثی LB-17 لیتو

باتری هندزفری بلوتوثی LB-17 لیتو

هدفون LB-17 با باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3.7 وات – 90 میلی آمپر ساعت تجهیز شده است که عمر باتری بسیار مناسبی را برای مصارف مختلف فراهم می‌کند. در حالت مکالمه، این هدفون می‌تواند تا ۴ تا ۶ ساعت کار کند که این بازه زمانی مناسبی برای مکالمات طولانی و پرمحتواست. این امر به شما امکان می‌دهد تا بدون نگرانی از زمان تماس، با کیفیت بالا و بدون نیاز به شارژ مکرر از این هدفون استفاده کنید.

در حالت پخش موسیقی، عمر باتری این هدفون تقریباً ۵ تا ۷ ساعت است، که این بازه زمانی به شما اجازه می‌دهد تا به طولانی‌ترین لیست پخش‌های موسیقی خود گوش کنید بدون اینکه نگران شارژ مجدد آن باشید.

در حالت استندبای، یعنی زمانی که هدفون فقط در حالت آماده‌به‌کار است و هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهد، باتری می‌تواند تا ۸۰ تا ۱۰۰ ساعت برای شما استحکام بیاورد. این به معنای این است که حتی اگر برای مدت زمان طولانی هدفون را برای استفاده نداشته باشید، هنوز هم می‌توانید به صورت آماده به کار از آن استفاده کنید.

با زمان شارژ کوتاهی حدود ۲.۵ ساعت و زمان شارژ اولیه ۱.۵ ساعت، شما می‌توانید باتری هدفون را به سرعت شارژ کرده و آماده به کار خود شوید. این ویژگی اضافه از کارایی و کاربری را به هدفون اضافه می‌کند، زیرا شما به سرعت می‌توانید بعد از شارژ، از طولانی‌ترین مدت زمان ممکن برای استفاده از هدفون لذت ببرید.

گارانتی بلوتوثی LB-17 لیتو

گارانتی 6 ماهه نانوتل نشان دهنده‌ی تعهد و اعتماد این برند به کیفیت محصولات خود است. با ارائه‌ی یک گارانتی به مدت 6 ماه، نانوتل به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که محصولاتشان از نظر کیفیت و عملکرد برتری دارند و در صورت وجود هرگونه مشکل یا نقص، آماده‌اند تا آن را به راحتی و به صورت رایگان تعمیر یا تعویض کنند.

این نوع گارانتی نشان از توجه برند به رضایت مشتریان و همچنین از تمایلشان به ایجاد رابطه‌ی مستدام با مشتریان است. زمان 6 ماهه گارانتی، به مشتریان اطمینان می‌دهد که در طول این مدت، در صورت بروز هر گونه مشکلی با محصول، می‌توانند به راحتی از خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش نانوتل استفاده کنند.

با این گارانتی، نانوتل به مشتریان خود اعتماد می‌دهد که محصولاتشان با کیفیتی بالا عرضه می‌شوند و هرگونه نقص یا مشکلی که احتمالاً به وجود آید، به سرعت و به بهترین شکل ممکن رفع خواهد شد، این موضوع باعث اطمینان بیشتر مشتریان از انتخاب محصولات این برند می‌شود و رضایت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

6 ماهه نانوتل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی LB-17 لیتو”
اگر تا کنون به عنوان همکار ثبت نام نکرده اید و قصد ایجاد حساب کاربری همکاری دارید تا از قیمت ها و تخفیفات ویژه همکاران محترم بهره مند شوید.

ابتدا وارد صفحه ثبت نام همکاری شده و فرم را پر کنید.

در صورتی که دارای پنل کاربری همکاری می باشید می توانید با ورود به اکانت خود قیمت ها را به صورت همکاری مشاهده نمایید.

برای اطلاع از تخفیف ها پیج اینستاگرام مارو دنبال کنید. speaker_party@

شما عزیزان با مراجعه حضوری می توانید اصالت و کیفیت محصول را تست نمایید.

ساعت مراجعه حضوری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 15 می باشد .


  • امکان تست برخی کالاها به دلیل داشتن پلمپ شرکتی فقط در صورت خرید انجام می شود.