بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148

هندزفری سیم دار LE-2 لیتو (Leitu) آیفون

مشخصات هندزفری سیم دار LE-2 لیتو (Leitu) آیفون

گارانتی: 6 ماهه نانوتل
وزن: ۲۰ گرم
امپدانس: ۳۲ اهم
حساسیت :108
نوع گوشی: دو گوشی
قطر درایور: ۱۰ میلی‌متر
پاسخ فرکانسی: ۲۰-۲۰KHZ هرتز
سایر مشخصات: سازگار با محصولات اپل دارای پورت IOS

335,800 تومان

Available!

Available!

مشخصات کلی هندزفری سیم دار LE-2 از لیتو

هندزفری سیم دار LE-2 از لیتو (Leitu) با وزنی سبک تنها ۲۰ گرم، از جمله گزینه‌هایی است که به طور ویژه برای کاربرانی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند طراحی شده است. این هندزفری با نوع گوشی دو گوشی عرضه می‌شود، که به کاربران امکان می‌دهد از تجربه صدای استریو لذت ببرند.
درایور ۱۰ میلی‌متری این هندزفری به کاربران امکان می‌دهد تا صدای با کیفیتی را تجربه کنند. با قطر درایور این اندازه، انتقال صدا به شکل واضح و دقیق صورت می‌گیرد، که این امر تجربه گوش دادن به موسیقی و مکالمات را بهبود می‌بخشد.
علاوه بر این، LE-2 از لیتو (Leitu) با مشخصه‌ای که سازگار با محصولات اپل است، شامل پورت IOS، ارائه شده است. این مشخصه به کاربران این اطمینان را می‌دهد که هندزفری به بهترین شکل ممکن با دستگاه‌های آیفون خود کار خواهد کرد. این سازگاری به کاربران امکان استفاده آسان و بدون دردسر از این هندزفری را فراهم می‌کند.

شما می توانید برای مشاهده بیشتر انواع هندزفری وارد صفحه خرید هندزفری بی سیم شوید.

هندزفری سیم دار LE-2 لیتو

مشخصات فنی هندزفری سیم دار LE-2 از لیتو

هندزفری LE-2 از لیتو (Leitu) با پاسخ فرکانسی بین ۲۰ هرتز تا ۲۰KHZ هرتز، امپدانس ۳۲ اهم و حساسیت ۱۰۸، یک گزینه کیفیت‌بالا و عملکرد عالی برای علاقمندان به گوش دادن موسیقی، تماشای فیلم و انجام مکالمات تلفنی است.
پاسخ فرکانسی گسترده این هندزفری از ۲۰ هرتز تا ۲۰KHZ هرتز، به کاربر امکان می‌دهد تا از طیف وسیعی از صداها و افکت‌های صوتی بهره‌مند شود، از باس عمیق تا صداهای با وضوح بالا. این ویژگی موجب می‌شود تا تجربه گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم با این هندزفری، بازتاب واقعی‌گرایانه‌تری داشته باشد.

همچنین، امپدانس ۳۲ اهم این هندزفری، باعث می‌شود که انرژی الکتریکی بهینه‌ای به درایورهای صوتی منتقل شود و صدایی پرقدرت و خالص تولید شود. این امپدانس مناسب باعث می‌شود که هندزفری به بهترین شکل ممکن با انواع دستگاه‌های صوتی سازگاری داشته باشد و عملکرد مطلوبی را ارائه دهد.

همچنین، حساسیت ۱۰۸ این هندزفری نشان دهنده قابلیت آن برای تشخیص و پخش حتی جزئیات کوچکترین صداها است. این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد تا حتی در محیط‌های با سر و صدای زیاد، صدای با وضوح و کیفیت بالا را تجربه کند، به علاوه، این حساسیت بالا موجب می‌شود تا هنگام مکالمات تلفنی نیز صدا با وضوح و روشنایی بیشتری منتقل شود، که این امر تجربه مکالمات راحت‌تر و خوشایندتر می‌کند.

گارانتی هندزفری سیم دار LE-2 لیتو

هندزفری LE-2 از لیتو (Leitu) با گارانتی ۶ ماهه از شرکت نانوتل، اطمینان از کیفیت و عملکرد این محصول را به کاربران می‌دهد. گارانتی ۶ ماهه به معنای این است که در صورت وجود هرگونه مشکل یا خرابی در هندزفری، کاربر می‌تواند در این مدت به شرکت نانوتل مراجعه کرده و از خدمات پشتیبانی و تعمیرات آن استفاده کند.
این گارانتی نشان می‌دهد که شرکت تولیدکننده اعتماد به کیفیت محصول خود دارد و از عملکرد صحیح و پایدار آن اطمینان دارد. همچنین، وجود گارانتی این محصول به کاربران اعتماد بیشتری به خرید و استفاده از آن می‌دهد، زیرا می‌توانند در صورت لزوم به راحتی از خدمات پشتیبانی و تعمیرات استفاده کنند و مشکلات خود را حل کنند.
به علاوه، گارانتی ۶ ماهه نانوتل به کاربران این اطمینان را می‌دهد که هندزفری LE-2 از لیتو (Leitu) تحت شرایط استاندارد و با استفاده از مواد باکیفیت تولید شده است، و در صورت وجود هرگونه مشکل، شرکت تولیدکننده به آن پاسخ خواهد داد و مسئله را به درستی حل خواهد کرد.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

6 ماهه نانوتل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری سیم دار LE-2 لیتو (Leitu) آیفون”
اگر تا کنون به عنوان همکار ثبت نام نکرده اید و قصد ایجاد حساب کاربری همکاری دارید تا از قیمت ها و تخفیفات ویژه همکاران محترم بهره مند شوید.

ابتدا وارد صفحه ثبت نام همکاری شده و فرم را پر کنید.

در صورتی که دارای پنل کاربری همکاری می باشید می توانید با ورود به اکانت خود قیمت ها را به صورت همکاری مشاهده نمایید.

برای اطلاع از تخفیف ها پیج اینستاگرام مارو دنبال کنید. speaker_party@

شما عزیزان با مراجعه حضوری می توانید اصالت و کیفیت محصول را تست نمایید.

ساعت مراجعه حضوری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 15 می باشد .


  • امکان تست برخی کالاها به دلیل داشتن پلمپ شرکتی فقط در صورت خرید انجام می شود.