بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148

هندزفری بلوتوثی KB-G265 کلومن (KOLUMAN)

مشخصات هندزفری بلوتوثی KB-G265 کلومن (KOLUMAN)

گارانتی: 12 ماهه PMC
منبع تغذیه هدفون: باتری
نوع گوشی: دو گوشی
محدوده عملکرد: ۱۰ متر
نوع آکوستیک: بسته
عمر باتری: بیش از ۶ ساعت
رابط‌ها: شیار کارت حافظه، Bluetooth

666,500 تومان

Available!

Available!

مشخصات کلی هندزفری بلوتوثی KB-G265 کلومن

هندزفری بلوتوثی KB-G265 کلومن (KOLUMAN)، یکی از آخرین نسل از تکنولوژی هدفون‌های بلوتوثی است که با امکانات برتر و طراحی شیک خود، به کاربران ارائه می‌شود. این هندزفری با بهره‌گیری از باتری به عنوان منبع تغذیه، قابلیت انتقال صدا را بدون نیاز به اتصال سیمی فراهم می‌آورد. طراحی این هدفون به گونه‌ای است که امکان استفاده از آن به صورت دو گوشی فراهم شده است، که این ویژگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است برای کاربرانی که علاقه‌مند به استفاده همزمان از هر دو گوشی هستند.

با وجود اینکه هندزفری KB-G265 کلومن به صورت بلوتوثی عمل می‌کند، اما این تکنولوژی نه تنها ارتباط بی‌سیم را فراهم می‌کند، بلکه از طریق شیار کارت حافظه نیز امکان اتصال به دیگر دستگاه‌ها را فراهم می‌کند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی از فایل‌های ذخیره شده در کارت حافظه خود استفاده کنند، بدون اینکه نیاز به اتصال به دستگاه دیگری داشته باشند.

با قابلیت بلوتوث، کاربران می‌توانند به راحتی از فاصله‌ای معقول به دستگاه‌های دیگر متصل شوند، از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی لپ‌تاپ‌ها. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت آزادانه و بدون محدودیت‌های کابلی، از تکنولوژی بلوتوث بهره‌برنداری کنند و در هر مکان و زمانی از تجربه گوش دادن به موسیقی یا مکالمه تلفنی لذت ببرند.

برای خرید عمده ایرپاد به صفحه خرید ایرپاد مراجعه کنید.

هندزفری بلوتوثی KB-G265 کلومن (KOLUMAN)

مشخصات فنی هندزفری بلوتوثی KB-G265 کلومن

هندزفری بلوتوثی KB-G265 کلومن از یک محدوده عملکرد بی‌سیم ۱۰ متری برخوردار است، که این امر به کاربران امکان می‌دهد تا با آزادی بیشتری از دستگاه متصل شده خود فاصله بگیرند و هنوز هم صدا را به طور واضح و بدون نواقص دریافت کنند. نوع آکوستیک بسته در این هندزفری، باعث می‌شود که صدا به طور موثر درون گوش تقویت شده و از انتشار خارجی کاسته شود، که این ویژگی باعث افزایش کیفیت صدای دریافتی و تجربه گوش دادن بهتر می‌شود.

اما یکی از مزایای بارز هندزفری KB-G265 کلومن، عمر باتری بی‌نظیر آن است. با بیش از ۶ ساعت عمر باتری، این هدفون بلوتوثی به کاربران امکان می‌دهد تا به مدت طولانی‌تری از تکنولوژی بی‌سیم بدون نگرانی از افتادن شارژ استفاده کنند. این ویژگی حیاتی برای کاربرانی است که برای استفاده روزمره و یا در سفرهای طولانی از هندزفری استفاده می‌کنند و نیاز به اتصال مداوم دستگاه به شارژر ندارند. به طور کلی، هندزفری بلوتوثی KB-G265 کلومن با ترکیبی از امکانات برتر، طراحی مدرن و عملکرد بی‌نقص، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال تجربه گوش دادنی متمیز و بدون محدودیت هستند.

باتری هندزفری بلوتوثی KB-G265

هندزفری بلوتوثی KB-G265 کلومن با ظرفیت باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعت عمر باتری بسیار قابل توجهی را برای کاربران فراهم می‌کند. در حالت مکالمه، این هدفون می‌تواند بیش از ۵ ساعت بدون نیاز به شارژ از آن استفاده کند، که این ویژگی برای کاربرانی که نیاز به مکالمه طولانی دارند، بسیار مهم است.

در حالت پخش موسیقی، عمر باتری این هندزفری بیش از ۶ ساعت است، که این مقدار برای گوش دادن به موسیقی به مدت طولانی بدون نیاز به شارژ بسیار مناسب است. همچنین، در حالت استندبای (بدون استفاده)، باتری KB-G265 کلومن می‌تواند بیش از ۴۰ ساعت به طور مداوم بدون شارژ فعال باقی بماند، که این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی از اتمام شارژ هندزفری استفاده کنند.

زمان موردنیاز برای شارژ کامل هندزفری KB-G265 کلومن بین ۱ تا ۲ ساعت است، که این مدت زمان نسبتاً کوتاه به کاربران اجازه می‌دهد که به سرعت هندزفری را شارژ کرده و مجدداً از آن استفاده کنند. به طور کلی، ظرفیت باتری بالا و عمر باتری بلند این هندزفری، یکی از مزایای بارز آن محسوب می‌شود و از آن کاربران می‌توانند بهره‌مند شوند.

گارانتی هندزفری بلوتوثی KB-G265

هندزفری بلوتوثی KB-G265 کلومن (KOLUMAN) با ارائه گارانتی ۱۲ ماهه از سوی شرکت PMC، به کاربران اطمینان و اعتماد بیشتری در استفاده از این محصول می‌دهد. گارانتی ۱۲ ماهه نشان از اعتقاد شرکت سازنده به کیفیت و عملکرد برتر این محصول دارد و به معنای این است که در صورت وجود هر گونه مشکل یا نقصی در هندزفری، کاربران می‌توانند به سادگی از خدمات پس از فروش مربوطه استفاده کرده و مشکل خود را رفع کنند.

این گارانتی به کاربران اطمینان می‌دهد که در طول دوره گارانتی، اگر هر گونه خرابی یا نقصی در هندزفری رخ دهد، آن را به شرکت تولیدی بازگردانده و مورد تعمیر یا تعویض قرار خواهد گرفت. این امر باعث افزایش اعتماد کاربران به کیفیت و قابلیت اطمینان این محصول می‌شود و از آن‌ها در خرید و استفاده از هندزفری بلوتوثی KB-G265 کلومن، اطمینان بیشتری به دست می‌دهد.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

گارانتی 12 ماهه pmc

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی KB-G265 کلومن (KOLUMAN)”
اگر تا کنون به عنوان همکار ثبت نام نکرده اید و قصد ایجاد حساب کاربری همکاری دارید تا از قیمت ها و تخفیفات ویژه همکاران محترم بهره مند شوید.

ابتدا وارد صفحه ثبت نام همکاری شده و فرم را پر کنید.

در صورتی که دارای پنل کاربری همکاری می باشید می توانید با ورود به اکانت خود قیمت ها را به صورت همکاری مشاهده نمایید.

برای اطلاع از تخفیف ها پیج اینستاگرام مارو دنبال کنید. speaker_party@

شما عزیزان با مراجعه حضوری می توانید اصالت و کیفیت محصول را تست نمایید.

ساعت مراجعه حضوری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 15 می باشد .


  • امکان تست برخی کالاها به دلیل داشتن پلمپ شرکتی فقط در صورت خرید انجام می شود.