بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148

ساعت هوشمند KSC 1121 کاکو سیگا (KAKU SIGA)

شناسه SKU: 103034017 دسته بندی ها , ,

ساعت هوشمند KSC 1121 کاکو سیگا (KAKU SIGA)

گارانتی: 12 ماه ماد امواج آریا
جنس بند: سیلیکونی
سازگاری: اندروید و ios
اندازه صفحه نمایش: 1.39 اینچ
ظرفیت باتری: ۲۶۰ میلی آمپر ساعت
باتری: باتری پلیمری با ظرفیت 270 میلی آمپر ساعت
تراکم پیکسلی صفحه نمایش: ۲۴۰x۲۹۶ پیکسل بر اینچ
توضیحات رنگ بند و بدنه: جنس بدنه آلیاژ روی+ پلاستیک
زبان: پشتیبانی از 16 زبان، برنامه می تواند به 35 زبان تغییر کند
سیستم سازگار: Android5.0 (شامل) و بالاتر، iOS9.0 (شامل) و بالاتر
قابلیت‌های ساعت هوشمند: صفحه نمایش رنگی، صفحه نمایش لمسی، قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث

1,591,600 تومان

Available!

Available!

مشخصات ساعت هوشمند KSC 1121 کاکو سیگا (KAKU SIGA)

ساعت هوشمند KSC 1121 کاکو سیگا (KAKU SIGA) یک انتخاب بی‌نظیر برای کسانی است که به دنبال یک ساعت هوشمند با طراحی زیبا و امکانات قدرتمند هستند. با وضوح طراحی و قابلیت‌های منحصر به فردش، این ساعت هوشمند از جمله بهترین گزینه‌ها در بازار موجود است.
یکی از ویژگی‌های برجسته این ساعت هوشمند، طراحی زیبای بند و بدنه آن است. با جنس بدنه از آلیاژ روی و پلاستیک، این ساعت هوشمند هم ظاهری زیبا و شیک دارد و هم مقاومت و دوام بالایی را ارائه می‌دهد که به شما اطمینان می‌دهد می‌توانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید.
ساعت هوشمند KAKU SIGA همچنین از زبان‌های متعددی پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی از ساعت هوشمند خود در هر زبانی که بخواهند استفاده کنند، و با توجه به نیازهای خود زبان را تغییر دهند.
با سازگاری با سیستم عامل‌های Android و iOS، این ساعت هوشمند به شما این امکان را می‌دهد که با گوشی های هوشمند خود به راحتی هماهنگ شوید و از امکانات مختلفی که ارائه می‌دهند بهره‌مند شوید.
در نهایت، با ویژگی‌هایی چون صفحه نمایش رنگی و لمسی، قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث و طراحی زیبا و مقاوم، ساعت هوشمند KSC 1121 کاکو سیگا (KAKU SIGA) یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که به دنبال یک ساعت هوشمند قدرتمند و شیک هستند.

برای خرید ساعت لاکچری هوشمند به صفحه ساعت هوشمند مراجعه کنید.

ساعت هوشمند KSC 1121 کاکو سیگا (KAKU SIGA)

مشخصات ظاهری ساعت هوشمند KSC 1121 کاکو سیگا (KAKU SIGA)

ساعت هوشمند KSC 1121 کاکو سیگا (KAKU SIGA) با جنس بند سیلیکونی ارائه می‌شود که علاوه بر ظاهر زیبا و انعطاف‌پذیری، راحتی و راحتی بیشتری برای استفاده فراهم می‌کند. بند سیلیکونی این ساعت هوشمند از مواد با کیفیت ساخته شده است که در برابر آب، گرد و غبار و خطوط فشار وارد بر آن مقاومت بالایی دارد، بنابراین کاربران می‌توانند با آسایش بیشتری از این ساعت در تمامی فعالیت‌های روزانه‌شان استفاده کنند.
با سازگاری این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل‌های Android و iOS، کاربران به راحتی می‌توانند این ساعت را با گوشی‌های هوشمند خود هماهنگ کنند. این امکان به آن‌ها اجازه می‌دهد که از امکانات پیشرفته و قدرتمند این ساعت هوشمند بهره‌برندارند و اطلاعات مختلفی را مانند تماس‌ها، پیام‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و اطلاعات فعالیت‌های ورزشی خود را به راحتی و به صورت همگام با گوشی هوشمندشان دریافت و مدیریت کنند، بدون در نظر گرفتن اینکه از کدام سیستم‌عامل استفاده می‌کنند.
ساعت هوشمند KSC 1121 کاکو سیگا (KAKU SIGA) با صفحه نمایشی به اندازه 1.39 اینچ، به کاربران امکان مشاهده آسان و راحت اطلاعات را فراهم می‌کند. این اندازه مناسب صفحه نمایش، به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی از ویژگی‌ها و عملکرد ساعت هوشمند بهره‌مند شوند و اطلاعات را با کیفیت بالا مشاهده کنند.
باتری این ساعت هوشمند دارای ظرفیت ۲۶۰ میلی‌آمپر ساعت است که با باتری پلیمری با ظرفیت ۲۷۰ میلی‌آمپر ساعت به کاربران امکان استفاده برای مدت زمان بیشتری را می‌دهد. این باتری‌های با ظرفیت مناسب، امکان استفاده مداوم و بی‌نیاز از شارژ مدت طولانی را فراهم می‌کنند، به طوری که کاربران می‌توانند به راحتی از امکانات و قابلیت‌های ساعت هوشمند خود بهره‌مند شوند.
همچنین، تراکم پیکسلی صفحه نمایش این ساعت هوشمند ۲۴۰x۲۹۶ پیکسل بر اینچ است که به کاربران امکان مشاهده تصاویر و متن‌ها با کیفیت و وضوح بالا را می‌دهد. این تراکم پیکسلی باعث می‌شود که تمامی جزئیات روشن و واضح نمایش داده شود، بدون اینکه کیفیت تصاویر کاهش یابد، که این امر تجربه‌ی کاربری را بهبود می‌بخشد.

گارانتی

ساعت هوشمند KSC 1121 کاکو سیگا (KAKU SIGA) دارای گارانتی با مدت زمان 12 ماه از شرکت ماد امواج آریا است. این به معنای این است که در صورتی که در طول دوره گارانتی، محصول هر گونه مشکل یا خرابی داشته باشد که ناشی از عیب‌های تولیدی یا مشکلاتی در قسمت‌های مختلف آن باشد، می‌توانید با مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش یا با تماس با شرکت ماد امواج آریا، از خدمات گارانتی استفاده کنید. در این صورت، معمولاً مشکل شناسایی شده تعمیر و یا در صورت لزوم، محصول با یک محصول جدید تعویض می‌شود، که این امر برای مصرف‌کننده اطمینان از کیفیت و عملکرد محصول بیشتری را به همراه دارد.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

12 ماه ماد امواج آریا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند KSC 1121 کاکو سیگا (KAKU SIGA)”
اگر تا کنون به عنوان همکار ثبت نام نکرده اید و قصد ایجاد حساب کاربری همکاری دارید تا از قیمت ها و تخفیفات ویژه همکاران محترم بهره مند شوید.

ابتدا وارد صفحه ثبت نام همکاری شده و فرم را پر کنید.

در صورتی که دارای پنل کاربری همکاری می باشید می توانید با ورود به اکانت خود قیمت ها را به صورت همکاری مشاهده نمایید.

برای اطلاع از تخفیف ها پیج اینستاگرام مارو دنبال کنید. speaker_party@

شما عزیزان با مراجعه حضوری می توانید اصالت و کیفیت محصول را تست نمایید.

ساعت مراجعه حضوری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 15 می باشد .


  • امکان تست برخی کالاها به دلیل داشتن پلمپ شرکتی فقط در صورت خرید انجام می شود.