بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148

ساعت هوشمند 1124 ksc کاکو سیگا (KAKU SIGA)

شناسه SKU: 102010056 دسته بندی ها ,

مشخصات ساعت هوشمند 1124 ksc کاکو سیگا (KAKU SIGA)

گارانتی: 12 ماه ماد امواج آریا
فرم صفحه: گرد
قابلیت ها: ضدآب
جنس بند: سیلیکون
جنس بند: سیلیکونی
نوع قفل بند: سگکی ساده
مناسب برای: آقایان و بانوان
ظرفیت باتری: 250 میلی آمپر
صفحه نمایش اصلی: 1.29 اینچ
نوع کاربری: ورزشی رسمی روزمره
تراکم پیکسلی صفحه نمایش: 240×240 پیکسل
سایر مشخصات: صفحه نمایش: صفحه نمایش اصلی1.29 اینچ، وضوح 240×240، پشتیبانی از تماس ها

1,908,500 تومان

Available!

Available!

مشخصات کلی ساعت هوشمند 1124 ksc کاکو سیگا (KAKU SIGA)

ساعت هوشمند KAKU SIGA 1124 با مشخصات فوق‌الذکر یک انتخاب عالی برای، آقایان و بانوان، در هر شرایطی از ورزشی، رسمی و روزمره است. با تراکم پیکسلی صفحه نمایش 240×240 پیکسل، این ساعت ارائه دهنده تصاویر واضح و دقیق برای تجربه کاربری بهتر است. صفحه نمایش 1.29 اینچی با وضوح 240×240 پیکسل، امکان مشاهده آسان و راحت تماس‌ها را فراهم می‌کند. علاوه بر این، ساعت KAKU SIGA 1124 با طراحی شیک و مدرن، مناسب برای استفاده در هر موقعیتی از جمله ورزش، محیط‌های رسمی و فعالیت‌های روزمره می‌باشد.
ساعت هوشمند KAKU SIGA 1124 با ظرفیت باتری 250 میلی آمپر، امکان استفاده طولانی مدت را برای کاربر فراهم می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که کاربر بتواند بدون نگرانی از خاموش شدن ساعت، از امکانات و قابلیت‌های آن بهره‌برداری کند. علاوه بر این، نوع قفل بند ساعت سگکی ساده است که باعث می‌شود استفاده از ساعت بسیار راحت و سریع باشد، بدون نیاز به زمان زیاد برای باز کردن یا بستن قفل بند.
ساعت هوشمند KAKU SIGA 1124 با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات آن، مناسب برای استفاده در تمامی موارد و مواقع می‌باشد. این ساعت با نوع کاربری گسترده‌ای که دارد، به‌طور همزمان مناسب برای استفاده در ورزشی، رسمی و روزمره می‌باشد. بنابراین، می‌توان آن را در فعالیت‌های ورزشی مثل دویدن یا ورزش‌های تنی، در محیط‌های رسمی مانند محل کار یا مراسم های مختلف، و همچنین در استفاده‌های روزمره مانند استفاده در زندگی روزمره و حتی در جلسات دوستانه یا خانوادگی استفاده کرد.

برای خرید ساعت لاکچری هوشمند به صفحه ساعت هوشمند مراجعه کنید.

ساعت هوشمند 1124 ksc کاکو سیگا (KAKU SIGA)

مشخصات ظاهری ساعت هوشمند 1124 ksc کاکو سیگا (KAKU SIGA)

ساعت هوشمند KAKU SIGA 1124 با طراحی گرد، از نظر ظاهری شکیل و زیباست. فرم گرد این ساعت، به آن زیبایی و ظرافتی خاص می‌بخشد که باعث می‌شود به راحتی با هر نوع لباس و استایلی سازگاری داشته باشد. بند این ساعت از جنس سیلیکون ساخته شده است که به کاربر احساس راحتی و انعطاف پذیری می‌دهد. جنس سیلیکونی بند نه تنها از لحاظ زیبایی به ساعت جلوه‌ای مدرن می‌بخشد، بلکه از نظر کاربری نیز بسیار عالی است، زیرا مقاومت بالا و قابل شستشو بودن آن، از جمله ویژگی‌های مثبت آن می‌باشد.
ساعت هوشمند KAKU SIGA 1124 با صفحه نمایش اصلی به ابعاد 1.29 اینچ، یک ظاهر زیبا و کارآمد دارد. این ابعاد مناسب، امکان مشاهده آسان و راحت اطلاعات را فراهم می‌کند، بدون اینکه سنگینی یا بزرگی اضافی به ساعت اضافه شود. صفحه نمایش با وضوح 240×240 پیکسل، تصاویر و متن‌ها را با وضوح و کیفیت بالا نمایش می‌دهد، که به کاربر امکان مشاهده دقیق و جذاب اطلاعات را می‌دهد. این ویژگی‌ها به کاربر احساس تجربه‌ی کاربری بی‌نظیری را با این ساعت هوشمند می‌دهد.
ساعت هوشمند KAKU SIGA 1124 با قابلیت ضدآب، از جمله سیاست‌های ایمنی و کارایی بالایی برخوردار است. این ویژگی این ساعت را برای استفاده در شرایط مختلفی از جمله ورزش‌های آبی، فعالیت‌های روزمره در معرض آب، و حتی استفاده روزانه در محیط‌های مرطوب و مرتفع ایده‌آل می‌کند. با این قابلیت، کاربر می‌تواند به راحتی از ساعت خود در هر شرایطی بدون نگرانی از آسیب به آن استفاده کند، که این امر از عمر مفید و کارایی بیشتری برخوردار می‌شود.

گارانتی

گارانتی 12 ماه ماد امواج آریا، یک تضمین قابل اعتماد برای کاربران ساعت هوشمند KAKU SIGA 1124 است. این گارانتی باعث می‌شود که کاربران از خرید خود اطمینان داشته باشند و در صورت وجود هرگونه عیب یا نقص در محصول، می‌توانند از خدمات پشتیبانی متخصص و حرفه‌ای امواج آریا بهره‌مند شوند. در این مدت زمان 12 ماه، هر گونه مشکل فنی یا خرابی که به دلیل عیب ساختاری یا عملکردی در ساعت هوشمند بروز کند، تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرد.
این گارانتی به کاربران اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانند ساعت خود را به مرکز خدمات امواج آریا ارسال کنند تا مشکلات آن رفع شود و در صورت لزوم، محصول تعمیر یا تعویض شود. علاوه بر این، این گارانتی ممکن است شامل تعمیرات رایگان یا تعویض قطعات مورد نیاز باشد، در صورتی که خسارت به دستگاه ناشی از عملکرد محصول یا عیب‌های ساختاری باشد. به این ترتیب، گارانتی 12 ماه ماد امواج آریا، اعتماد و رضایت کاربران را نسبت به محصولاتش تقویت می‌کند.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند 1124 ksc کاکو سیگا (KAKU SIGA)”
اگر تا کنون به عنوان همکار ثبت نام نکرده اید و قصد ایجاد حساب کاربری همکاری دارید تا از قیمت ها و تخفیفات ویژه همکاران محترم بهره مند شوید.

ابتدا وارد صفحه ثبت نام همکاری شده و فرم را پر کنید.

در صورتی که دارای پنل کاربری همکاری می باشید می توانید با ورود به اکانت خود قیمت ها را به صورت همکاری مشاهده نمایید.

برای اطلاع از تخفیف ها پیج اینستاگرام مارو دنبال کنید. speaker_party@

شما عزیزان با مراجعه حضوری می توانید اصالت و کیفیت محصول را تست نمایید.

ساعت مراجعه حضوری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 15 می باشد .


  • امکان تست برخی کالاها به دلیل داشتن پلمپ شرکتی فقط در صورت خرید انجام می شود.