بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148

اسپیکرهای پرتابل پرقدرت برای مهمانی

Untitled-3

4 اسپیکر برتر برای مهمانی زیر 7 میلیون

موسیقی یکی از اجزای بسیار مهم یک مهمانی است، چه مهمانی در خانه یا فضای بسته باشد و چه در فضای باز به آهنگ نیاز است. در حالی که اکثر اسپیکرهای بلوتوث بی سیم نقش خود را در مجالس داخلی به خوبی ایفا می کنند، اما در مورد تنظیمات فضای باز، وضعیت کمی متفاوت است. فضای باز به این معنی است که بیشتر اسپیکرهای کوچک و جمع و جور به راحتی در هیاهوی جمعیت غرق می شوند و صدای آن را خیلی متوجه نخواهید شد. این زمانی است که غول های کوچک صدا بنام اسپیکر پرتابل وارد صحنه می شوند.

یکی از بهترین محصولات برای پخش موسیقی در مهمانی ها، پارتی باکس می باشد که با قابلیت هایی از جمله رقص نور کیفیت بالای صدا و قابلیت اتصال به میکروفون و قابلیت های دیگر می تواند به مهمانی شما جان تازه ای ببخشد.

می توانید از  اسپیکر پرتابل در مهمانی ها و در فضاهای باز استفاده کنید. قدرت خروجی بالای آنها به این معنی است که موسیقی با وضوح کامل شنیده می شود، چه آهنگ های ملایم یک پیانو باشد یا موسیقی پر از باس آهنگ های پر قدرت.

اگرچه اسپیکر های پرتابل قابل حمل هستند، اما وزن آنها کمی بیشتر از همتایان معمولی خود است. طبیعتاً آنها کمی بزرگتر نیز هستند. اسپیکرهای پرتابل از خانواده های سونی و JBL و ویکر و مکسیدر معمولاً محبوب‌تر هستند، اما معمولاً از نظر قیمت در مقیاس بالا هستند. خوشبختانه این پایان راه نیست. اما تعداد کمی از اسپیکرهای پرتابل مقرون به صرفه وجود دارد که قیمت آنها کمتر از 7 میلیون تومان است. و در این پست به بررسی آن اسپیکرها خواهیم پرداخت.

بنابراین، بدون تاخیر بیشتر، بیایید شروع کنیم،…

1- اسپیکر پارتی باکس 900 JBL

این اسپیکر پرتابل ظاهری نسبتاً ساده دارد و طراحی ساده و زیبایی دارد  تمام کنترل ها در بالا قرار دارند و چراغ های جلو  بصورت پویا بوده و در تاریکی جلوه زیبا تری دارد و با نوسانات صدا تغییر رنگ می دهد و از صدای پرقدرتی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: 5 نکته برای راه اندازی سینمای خانگی

2- اسپیکر پارتی باکس تسکو مدل 2081

اسپیکر پرتابل قابل حملی که در عین بهره مند بودن از کیفیت و خروجی قدرتمند ، ظاهر زیبایی داشته و در مهمانی ها و جشن ها خصوصا فضای باز بسیار کارآمد میباشد. شرکت تسکو که در زمبنه ی ارائه ی اسپیکر های پرتابل و قدرتمند خانگی حرف برای گفتن بسیار دارد. اینبار دستگاهی با ظاهر زیبا و در ابعاد کوچکتر اما در عین حال قدرتمند را به بازار ارائه کرده است.
 
 

3- اسپیکر بلوتوث انرجایزر مدل BTS470

دارای حالت های نورپردازی LED بسیار زیبا و دارای حالت TWS (اتصال دو اسپیکر همزمان ) صدای رسا با تفکیک بالا

4- اسپیکر ویکر مدل T166 F

اسپیکر پرتابل بسیار سبک و کارآمد ساخت برند ویکر که با قیمت 4 میلیون در بازار عرضه شده و صدایی پرقدرت با تفکیک بالا را ارائه می دهد.

گروه تجاری همکار اسپیکر و همکار عمده مادام در تلاش است که بهترین اسپیکرهای با کیفیت بازار را برای کاربران تهیه نماید و حتی همکاران نیز میتوانند از خرید عمده و قیمتهای همکاری نیز استفاده بفرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

انواع اسپیکر

فهرست مطالب این صفحه