بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148

بهترین اسپیکر سونی

بهترین اسپیکر های سونی

کیفیت بالای موسیقی در بهترین اسپیکر سونی باعث شده تا افراد زیادی طرفدار اسپیکر های این برند باشند. البته طراحی های نوآورانه و کیفیت ساخت بالای این اسپیکر ها هم جز دلایل دیگری است که ما را مجاب میکند تا به خرید و داشتن یکی از بهترین اسپیکر های سونی فکر کنیم.

بهترین اسپیکر های سونی چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین اسپیکر های سونی اغلب دارای کیفیت صدای بسیار خوب و فراگیر هستند. اسپیکر های این برند دارای طراحی نوآورانه بوده و همین باعث شده تا برای هر سلیقه ای به راحتی بتوانید اسپیکر پیدا کنید. و البته مقاومت در برابر ضربه، گرد و خاک و پاشش آب هم جز ویژگی هایی است که در اکثر اسپیکر های سونی دیده میشود. پس اگر یک اسپیکر کوچک از این برند دیدید، اصلا نگران نباشید، چون در کنار صدای بسیار خوب، برای سالم ماندن آن هم برنامه ریزی شده است.

 

تنوع اسپیکر های سونی

بهترین اسپیکر های سونی در ابعاد، وزن، طراحی و قدرت صدا های مختلفی تولید میشوند و برای هر جایی که دلتان میخواهد، به راحتی میتوانید یک اسپیکر مناسب پیدا کنید. با ما همراه باشید تا مدل های مختلف اسپیکر های این برند را بررسی کنیم و با آنها آشنا شویم.

بهترین اسپیکر پرتابل سونی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB43

اسپیکر ضد آب سونی

این اسپیکر سونی یکی با ارزش ترین اسپیکر های این برند به حساب می آید که البته هم از فناوری های جدیدتر بهره میبرد و هم طرفداران زیادی دارد. وزن کمتر از ۳ کیلوگرم و طراحی پرتابل این اسپیکر باعث شده تا به راحتی بتوانید این اسپیکر را به همراه خودتان داشته باشید. البته این اسپیکر دارای گواهی IP67 هم هست که نشان میدهد در برابر آب و گرد و خاک بسیار مقاوم است.

مشخصات :

بهترین اسپیکر پرتابل سونی از لحاظ ارزش خرید، دارای چهار درایو قدرتمند فعال و البته دو Passive Radiator است که صدای بسیار شفافی رو تولید میکنند. و قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

عمر باتری این اسپیکر سونی به ۲۴ ساعت میرسد که البته در حالت پارتی، با EXTRE BASS روشن به شما این امکان را میدهد تا ۱۴ ساعت با نهایت صدا از این اسپیکر استفاده کنید و لذت ببرید.

سبک ترین اسپیکر سونی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی SRS-XB13

سبک ترین اسپیکر جدید سونی
سبک ترین اسپیکر جدید سونی

این اسپیکر سونی تنها ۲۵۳ گرم وزن دارد و یکی از سبک ترین اسپیکر های این برند به حساب می آید. پس به راحتی میتوانید آن را با یک بند به کوله ی خودتان متصل کنید و راهی یک طبیعت گردی لذت بخش شوید. باتری این اسپیکر تا ۱۶ ساعت، یعنی یک روز طبیعت گردی کامل میتواند برایتان موسیقی پخش کند. به همین خاطر این اسپیکر از نظر طبیعت گردان، بهترین اسپیکر سونی است که باید بخرند.

مشخصات : 

البته باتری این اسپیکر با درگاه Type-C ظرف ۴ تا ۵ ساعت شارژ میشود که شاید کمی زیاد باشد. گواهی IP67 این اسپیکر نشانده ی مقاوت آن در برابر آب تا عمق یک متری به مدت ۳۰ دقیقه است. که به شما این اطمینان را میدهد در طبیعت هیچ مشکلی برای این اسپیکر سونی پیش نخواهد آمد.

اسپیکر SRS-XB13 دارای قابلیت TWS است که به شما این امکان را میدهد به راحتی آن را به یک اسپیکر دیگر متصل کنید و یک صدای قدرتمند تر و البته استریو را تجربه کنید. البته قابلیت مکالمه هم برای این اسپیکر در نظر گرفته شده که از کیفیت بسیار خوبی هم برخودار است.

قدرتمند ترین اسپیکر پرتابل Sony

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل srs-XP700

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل srs-XP700​ 2

XP700 یکی از قدرتمند ترین و البته بهترین اسپیکر های شارژی سونی است که به در اواسط سال ۲۰۲۲ به بازار معرفی شد. این اسپیکر همراه با XP500 معرفی شده که از لحاظ ابعاد کمی از این اسپیکر کوچک تر بوده و طبیعتا قدرت صدای کمتری هم دارد. توان بهترین اسپیکر قدرتمند سونی به ۲۴۵ وات RMS میرسد که البته با توجه به استفاده از درایوهای متنوع کیفیت صدای بسیار فوق العاده را تولید میکند.

مشخصات : 

باتری ۱۵۶۰۰ میلی آمپری این اسپیکر میتواند تا ۲۵ ساعت موزیک برایتان پخش کند. این حجم از باتری شاید شما را برای شارژ مجدد نگران کند، اما جای نگرانی نیست. چون فقط با ۱۰ شارژ میتوانید تا ۳ ساعت از این اسپیکر استفاده کنید. و این تمام ماجرا نیست. سونی پنل این اسپیکر را در برابر پاشش قطرات آب مثل باران هم مقاوم ساخته تا در بیرون از خانه هم بتوانید از آن استفاده کنید.

اسپیکر Sony با بهترین عمر باتری

اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XG500

اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XG500​ A

اسپیکر XG500 سونی اصلا کوچک نیست و وزن اون به ۸ کیلوگرم میرسه. اما  سونی هیچوقت اشتباه نمیکنه. پس برای این اسپیکر یک دسته ی بسیار مقاوم و البته راحت رو در نظر گرفته تا به راحتی بتونید این اسپیکر رو همراه خودتون داشته باشید.

توان خروجی صدای این اسپیکر به ۷۰ وات میرسه ( البته واقعا ۷۰ وات و بهتره اصلا با میانرده ها مقایسه نشه) که توان صدای بسیار خوبی هستش و به راحتی میتونه یک فضای متوسط رو پوشش بده.

مشخصات : 

اما مهمترین نکته این اسپیکر دوست داشتنی سونی، باتری فوق العاده ی این اسپیکر هستش که اگه حالت EXTRA BASS این اسپیکر خاموش باشه، تا ۳۰ ساعت میتونه همراه شما باشه و بهتون موزیک رو پلی بده. تما اینها باعث شده تا این محصول به یکی از بهترین اسپیکر های سونی تبدیل بشه و البته قیمت اون به ۴۵۰ پوند برسه.

مقاوم ترین اسپیکر سونی

 اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی SRS-XB23

ظاهر استوانه ای این اسپیکر شاید برای همه جالب باشد اما جالب تر این است که این اسپیکر در سال ۲۰۲۱ دو جایزه ی طراحی را از REDDOT و iF Desin دریافت کرده که خود نشان از نبوغ طراحان سونی دارد. سونی ادعا میکند، این اسپیکر دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و خط و خش است. و در سایت این برند نوشته که XB23 را در برابر آزمایش های مختلفی قرار داده تا مقاومت آن را بسنجد.

مقاوم ترین اسپیکر سونی
مقاوم ترین اسپیکر سونی
مقاوم ترین اسپیکر سونی 1

مشخصات : 

وزن این اسپیکر فقط ۵۸۰ گرم است و باتری آن تا ۱۲ ساعت در حالت عادی و ۱۰ ساعت در حالت EXTRA BASS دوام می آورد. البته گواهی IP67 هم برای این اسپیکر در نظر گرفته شده که آن را در برابر آب و خاک مقاوم کرده است.

نتیجه گیری

بهترین اسپیکر های سونی که در این مطلب به شما معرفی شدند، همگی دارای اپلیکیشن مخصوص سونی یعنی Music Center هستند که میتوانید با گوشی خودتان رقص نور و شدت صدا و اکولایزر اسپیکر را کنترل کنید. همگی از قابلیت TWS و EXTRA BASS که سونی آنها را قابلیت پارتی میخواند پشتیبانی میکنند.

همه این اسپیکر ها دارای پورت USB Type-C بوده و از باتری قدرتمندی برخودارند. و همچنین اسپیکر های سونی، در اندازه های مختلف در برابر خاک و آب مقاومت خوبی دارند.

ما بهترین قیمت اسپیکر را با شرایط متنوع پرداخت به شما پیشنهاد می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

انواع اسپیکر

فهرست مطالب این صفحه