بنر موبایل ارزان سرای همکار عمده
پشتیبانی : 88227827-02188226487-02188228724-02109198042826
ولیعصر / چهاراه طالقانی مجتمع نور / طبقه 1 تجاری / واحد 9145-9148

انتخاب بهترین اسپیکر برای مهمانی‌

خرید بهترین اسپیکر پارتی باکس

یک اسپیکر با کیفیت در هر مهمانی، بیشتر از یک وسیله صوتی است؛ بلکه یک عنصر جذابیتی و ترفندی برای جلب توجه مهمانان و افزایش انرژی و شادابی در محیط می‌باشد. آهنگ‌های پرانرژی و جذاب می‌توانند اتمسفر مهمانی را زنده کنند و به مهمانان احساس کنونی و شادابی بدهند. از طرفی، یک اسپیکر با کیفیت می‌تواند تفاوت چشمگیری در تجربه موسیقی مهمانان ایجاد کند و باعث شود که آنها لذت بیشتری از لحظات گذرانده شده در مهمانی ببرند.

علاوه بر این، اسپیکرهای با کیفیت معمولاً قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف را دارند، از جمله تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، و لپ‌تاپ‌ها، که این امکان را به مهمانان می‌دهد تا به آسانی موسیقی مورد علاقه‌شان را پخش کنند و برای مهمانی همکاری کنند. 

خرید بهترین اسپیکر پارتی باکس برای مهمانی‌

اگر به دنیال بهترین اسپیکر برای مهمانی‌ هستید، داشتن ووفر با صدای کافی برای پر کردن فضاهای شلوغ و بزرگ بسیار مهم است. اسپیکر های مهمانی اغلب بزرگ و سنگین هستند، زیرا تمایل دارند باس عمیق‌تر و قوی‌تری نسبت به اسپیکر کوچکتر تولید کنند.

پیشنهاد می کنم بهترین پارتی باکس ها را از صفحه خرید پارتی باکس مشاهده کنید. به جرئت می توان گفت که این تنوع، هیچ جا وجود ندارد.

اسپیکر ها همچنین دارای چراغ‌های RGB (قرمز-سبز-آبی) و ورودی برای اتصال میکروفون و ابزار خارجی هستند. اگر به دنبال بهترین اسپیکر بلوتوث برای مهمانی‌های خارج از منزل هستید، ضروری است که با باتری کار کند، بنابراین هنگام قرار دادن و پخش صدا، توسط پریزهای برق محدود نمی‌شود و در مقابل آب و باران بسیار مقاوم هستند.

ما در مجموعه همکار عمده بیش از ۱۰۰ اسپیکر را آزمایش کردیم و تست های صدای گوناگونی انجام دادیم و در نهایت نتیجه تجربیات خود در مورد بهترین اسپیکر هایی که برای استفاده در مهمانی‌ها می توان استفاده کرد را به شما عزیزان ارائه می کنیم.

یک اسپیکر خوب برای مهمانی باید دارای ویژگی‌های زیر باشد

۱. کیفیت صدا:

اسپیکر برای مهمانی‌ باید دارای کیفیت صدای عالی و شفاف با بیس قوی و تر و تمیز باشد تا بتواند موسیقی را به طور کامل انتقال دهد ، شفافیت صدا در کنار قدرت صدا یک عامل اصلی برای انتخاب اسپیکر است ، توصیه می کنیم در هنگام خرید اسپیکر برای مهمانی حتما تست صدا گرفته و به صدای نویز و لرزش اسپیکر دقت نمایید .
اسپیکر هایی که جنس بدنه آنها از مواد درجه یک ساخته شده باشد نویز پایینی دارند و صدای آهنگ را به صورت شفاف منتقل می کنند.

۲. توان خروجی:

اسپیکر هایی که برای مهمانی استفاده می شود باید دارای توان خروجی بالایی باشند زیرا در اکثر مهمانی ها از اسپیکر توقع صدای بالایی دارند .
واحد توان خروجی اسپیکر RMS است که هر چه بیشتر باشد اسپیکر توانایی تولید صدای بیشتری دارد .

۳. پشتیبانی از اتصال‌های مختلف:

اسپیکر باید قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف مانند تلفن همراه، تبلت، و لپ‌تاپ را داشته باشد تا مهمانان بتوانند به راحتی موسیقی را از این دستگاه‌ها پخش کنند.

این یک قابلیت بسیار مهم است که شما بتوانید با روش های مختلف به اسپیکر متصل شوید و همچنین اسپیکر دارای قابلیت اتصال به تلویزیون را داشته باشد .

۴. باتری قوی:

گر قصد استفاده از اسپیکر برای مهمانی‌ در فضای باز و یا گردش و یا گرفتن مهمانی در خارج از منزل را دارید حتما به ظرفیت باتری اسپیکر توجه نمایید .
البته می توان با خاموش کردن رقص نور اسپیکر در مصرف باتری آن صرفجویی کرد اما بهتر است قبل از خرید از میزان شارژ دهی اسپیکر مطمئن شوید.

۵. قابلیت حمل و نقل:

اسپیکر باید قابلیت حمل و نقل آسان داشته باشد تا بتوان به راحتی آن را به مکان‌های مختلف برد و از آن برای مهمانی‌های داخلی و خارجی استفاده کرد.

انتخاب اسپیکر پارتی باکس برای مهمانی

اسپیکر پارتی باکس به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، به عنوان بهترین نوع اسپیکر برای مهمانی‌ها شناخته می‌شود. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

اسپیکرهای پارتی باکس معمولاً دارای قدرت صدای بالا و بیس قوی هستند که به طور قابل توجهی جو مهمانی را افزایش می‌دهند و موسیقی را به صورت چشم‌گیری پخش می‌کنند.

 بسیاری از اسپیکرهای پارتی باکس دارای نورپردازی جذاب هستند که به جلب توجه مهمانان کمک می‌کند و جوی مهمانی را ترکیبی از رنگ‌ها و نورهای جذاب فراهم می‌کند.

این اسپیکرها معمولاً دارای اتصالات متنوعی هستند که به شما امکان می‌دهند تا به آسانی آن‌ها را به دستگاه‌های مختلف مانند تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و حتی اسپیکرهای دیگر وصل کنید.

قابل حمل بودن و قیمت مناسب از دیگر دلایل محبوبیت پارتی باکس ها هستند که به شما امکان می دهد در مسافرت ، منزل ، محیط کاری ، ورزش ، مهمانی ها و … از پارتی باکس استفاده نمایید .

با توجه به این ویژگی‌ها، اسپیکر پارتی باکس به عنوان یک انتخاب برتر برای برگزاری مهمانی‌های پرانرژی و جذاب شناخته می‌شود.

از انجایی که انرجایزر جزو برند های خوب است پیشنهاد میکنم مقاله ۷ مدل از بهترین اسپیکرهای انرجایزر را مطالعه کنید.

معرفی بهترین اسپیکر ها برای مهمانی

JBL Powered Box 310

اسپیکر برای مهمانی‌ که تا به حال امتحان کرده‌ایم JBL-Powered-Box 310  است. این اسپیکر یک انتخاب عالی برای رویداد بزرگ شما است، با بسیاری از ویژگی‌های منحصر به فرد که برای افزایش هیجان در هنگام گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه شما طراحی شده‌اند.

به محض اینکه آن را از جعبه بیرون بیاورید، این اسپیکر ،ضربات و صداهای هیجان انگیز زیادی را روی باس به ارمغان می‌آورد، به این معنی که می‌توانید با ژانرهایی مانند EDM  و هیپ هاپ زمین را به لرزه درآورید. علاوه بر این،بسیار پر  سر  و  صدا  می‌شوند  و چراغ‌های RGB (قرمز-سبز-آبی)  قابل تنظیم آن به شما امکان می‌دهد محیط مورد نظر خود را ایجاد کنید. با عمر باتری بیش از هفده ساعت،می‌توانید تا پاسی از شب به میهمانی ادامه دهید.

مانند بسیاری از انواع اسپیکر پارتی باکس JBL ، این دستگاه دارای ابزارهای اضافی برای آوردن هیجان به جشن شما است. علاقه مندان به کارائوکه می‌توانند میکروفون و گیتار خود را مستقیماً به اسپیکر وصل کنند تا آهنگ‌های مورد علاقه خود را پخش کنند و برنامه JBL-App در حال ارائه افکت‌های اضافی برای تنظیم عملکرد میکروفون برای دریافت بهترین صدای ممکن است. همچنین بسیاری از ابزارهای سفارشی سازی صدا را در این برنامه خواهید یافت، بنابراین می‌توانید صدای اسپیکر را در سراسر محدوده با استفاده از اکولایزر گرافیکی خود تغییر دهید یا با ابزار Bass Boost صدای باس را افزایش دهید. به طور کلی JBL-Powered-Box 310 ،یک اسپیکر واقعاً قدرتمند است که بسیار سرگرم کننده است.

اسپیکر پارتی باکس jbl 310

  JBL PARTY Box 110

اگر به دنبال پارتی باکس برای مهمانی با بودجه کمتر می‌گردید JBL he En-Box 110 می‌تواند برای شما مناسب باشد. این یک مدل کوچکتر و مقرون به صرفه‌تر از JBL ، ۳۱۰ با بسیاری از ویژگی‌های سرگرم کننده و ابزارهای مشابه برای افزایش انرژی در رویداد بزرگ شما است.
 همچنین، به برنامه JBL-App دسترسی پیدا می‌کنید، جایی که ابزارهای سفارشی‌سازی برای تغییر رنگ‌ها و الگوهای نورهای RGB (قرمز-سبز-آبی) ، و همچنین یک EQ گرافیکی از پیش تعیین‌شده و تقویت باس برای تغییر صدای خود را خواهید یافت. علاوه بر این، افکت‌های دی‌جی و کارائوکه به شما امکان می‌دهند تا در صورت تمایل به آواز خواندن در مهمانی، از میکروفون و افکتهای گیتار موجود نهایت استفاده را ببرید.

اسپیکر پارتی باکسjbl 110

به دلیل اندازه کوچکتر، این اسپیکر به اندازه The-Box 310 قوی نیست. همچنین باس کمتری پخش می‌کند، بنابراین شما با ژانرهای متمرکز بر باس مانند EDM و هیپ هاپ، کمتر احساس می‌کنید. با این حال، به طور کلی تفاوت کمی است و این پارتی باکس می‌تواند فضاهای بزرگتر و بازتر را به راحتی پر کند. شاید بزرگترین تفاوت بین این دو دستگاه به دلیل قابل حمل بودن آن باشد: اگرچه ۱۱۰ Party-Box کوچک‌تر است، اما مانند ۳۱۰ Party-Box  دارای چرخ دستی برای حمل آن نیست. در عوض، باید آن را با دستان خود حمل کنید. این اسپیکر برای همه ایده آل نیست، اما بسته به ترجیحات شما، همچنان می‌توانید متوجه شوید که این اسپیکر ارزش خرید بالاتری دارد.

پارتی باکس ۷۵۰۰ ویکر (Vker)

پارتی باکس ۷۵۰۰ ویکر (Vker) با مشخصات فنی منحصر به فردی که دارد، به عنوان یک اسپیکر مطمئن و جذاب برای مهمانی‌ها و پارتی‌ها شناخته می‌شود. این اسپیکر دارای گارانتی ۱۲ ماهه از ویکر است که اطمینان از کیفیت و عملکرد آن را برای مصرف‌کنندگان افزایش می‌دهد. با وزن ۱۲ کیلوگرم، این اسپیکر حمل و نقل آسانی را فراهم می‌کند و مهمانی‌های شما را به یک تجربه لذت‌بخش و متفاوت تبدیل می‌کند.

این اسپیکر دارای دو ووفر ۸ اینچی است که صدایی قوی و پرانرژی را به همراه دارند. با توان خروجی ۱۶۰ وات، این اسپیکر قادر است تا موسیقی‌های پر انرژی و محبوب را با کیفیت بالا پخش کند و مهمانان شما را به هیجان بیشتری بیاورد.
همچنین، رقص نور چرخشی RGB این اسپیکر جلوه‌ی زیبا و جذابی را به مهمانی‌های شما اضافه می‌کند و برای افراد حضوری تجربه‌ی یک پارتی فوق‌العاده را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر می‌توان به پشتیبانی از قابلیت کارائوکه و TWS اشاره کرد که تنوع و جذابیت موزیک در مهمانی‌های شما را افزایش می‌دهد.
با این اسپیکر، شما می‌توانید موسیقی‌های محبوب خود را با کیفیت بالا و به همراه نورهای رنگارنگ لذت ببرید و به مهمانان خود یک تجربه فراموش‌نشدنی ارائه دهید.

اسپیکر پارتی باکس Alpha 102 میکرولب

اسپیکر پارتی باکس آلفا ۱۰۲ از میکرولب، یک همراه ایده‌آل برای مهمانی‌ها و جشن‌هاست که با ویژگی‌های خاص خودش، هر لحظه را به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند. با گارانتی ۱۲ ماهه میکرولب، این اسپیکر اطمینان از کیفیت و قابلیت آن را به شما می‌دهد. وزن مناسبی دارد که حمل و نقل آسان را برای شما فراهم می‌کند، همچنین ابعاد ووفر ۱۰ اینچی و تعداد دو عدد ووفر با توان واقعی ۱۶۰ وات و توان بیشینه ۹۰۰ وات، صدایی قوی و پرقدرت را تولید می‌کند.

ویژگی جالب دیگر این اسپیکر، رقص نور RGB اینفینیتی است که جذابیت بصری فوق‌العاده‌ای را برای مهمانی‌ها ایجاد می‌کند. 

اسپیکر برای مهمانی‌ باید ورودی اپتیکال برای اتصال به تلویزیون و میکروفون بی‌سیم و ریموت کنترل و … داشته باشد که این اسپیکر همه‌چیزی را که برای یک مهمانی پرانرژی و شاداب لازم است، در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین، با کیفیت و شفافیت صدای بالا، تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی و صدای تماس‌ها از طریق این اسپیکر، بی‌نظیر و لذت‌بخش خواهد بود.

اسپیکر پارتی باکس ویکر ۴۴۵۵ لیزردار (Vker)

اسپیکر پارتی باکس ویکر ۴۴۵۵ لیزردار (Vker) با ویژگی‌های منحصر به‌ فردش، یک انتخاب مناسب برای هرگونه مهمانی و جشن می‌باشد. این اسپیکر لیزر دار با ویژگی‌های برتر خود، هر مهمانی را به یک تجربه‌ی فوق‌العاده و خاطره‌ساز تبدیل می‌کند. با گارانتی ۱۸ ماهه از ویکر، این اسپیکر اطمینان کیفیت را برای شما فراهم می‌کند.

دارای دو ووفر ۱۰ اینچی و یک تیوتر ۲ اینچی با توان واقعی ۳۰۰ وات (RMS)، این اسپیکر قادر است صدایی قدرتمند و شفاف را تولید کند. با وزن مناسب و قابل حمل، این اسپیکر حمل و نقل آسان را برای شما فراهم می‌کند. جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک ضدخش ساخته شده است که طول عمر و استحکام بالایی را به این اسپیکر اضافه می‌کند. همچنین، با ویژگی‌هایی از قبیل پشتیبانی از تکنولوژی TWS و کارائوکه به همراه ضبط صدا، این اسپیکر تنها یک اسپیکر نیست بلکه یک سیستم صوتی کامل برای مهمانی‌ها و جشن‌های شماست. 

پارتی باکس ۸۲ میکرولب MARVEL (Microlab)

اسپیکر پارتی باکس ۸۲ میکرولب مدل MARVEL (Microlab) یک اسپیکر بی‌نظیر و بسیار زیبا با رقص نور جذاب است که برای هر نوع مهمانی و جشن مناسب می‌باشد. با گارانتی ۱۲ ماهه از میکرولب، این اسپیکر اعتماد و قابلیت کیفیت خود را به شما اطمینان می‌دهد.

این اسپیکر دارای دو ووفر ۸ اینچی و یک تیوتر ۱ اینچی با توان واقعی ۸۰ وات و توان بیشینه ۹۰۰ وات است که صدایی قدرتمند و شفاف را تولید می‌کند. با ارتفاع ۸۰ سانتی‌متر و وزن ۹ کیلوگرم، این اسپیکر برای مهمانی‌ از لحاظ اندازه و وزن مناسب برای حمل و نقل آسان است. جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک ABS ساخته شده است که مقاومت و استحکام بالایی دارد. همچنین، این اسپیکر دارای پشتیبانی از کارائوکه و TWS می‌باشد و با ریموت کنترل و میکروفون بی‌سیم، امکان استفاده آسان و راحت را برای شما فراهم می‌کند. به علاوه، با نورپردازی و رقص نور زیبا، این اسپیکر تجربه‌ی یک مهمانی فراموش‌نشدنی را برای شما و مهمانانتان فراهم می‌کند.

اسپیکر پارتی باکس  JBL The Box 710

اسپیکر پارتی باکس ۷۱۰ جی بی ال (JBL) یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌هاست. این اسپیکر با وزن ۲۷ کیلوگرم و توان خروجی ۸۰۰ وات، به شما تجربه‌ای بی‌نظیر از صدایی قدرتمند و بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. با داشتن دو تیوتر با ابعاد ۲.۷۵ اینچی و دو درایو با ابعاد ۸ اینچی، این اسپیکر به شما صدایی شفاف و قوی را ارائه می‌دهد که محیط مهمانی را پر از انرژی می‌کند.

با نوع اتصال بی‌سیم این اسپیکر، امکان اتصال آسان و بدون دردسر به دستگاه‌های مختلف را دارید. فرکانس پاسخ‌گویی ساب‌ووفر این اسپیکر از ۳۵Hz تا ۲۰kHz می‌باشد، که به شما تجربه‌ای کامل از پخش صداهای با کیفیت و بدون تقلب را می‌بخشد. همچنین، این اسپیکر دارای حساسیت ۸۰ دسی‌بل است که به شما امکان انتخابی دقیق و بی‌نقص از صدای موردنظر را می‌دهد. با همه این ویژگی‌های منحصر به فرد، اسپیکر پارتی باکس ۷۱۰ جی بی ال (JBL) یک انتخاب عالی برای تجربه‌ی به یادماندنی در مهمانی‌ها و جشن‌هاست.

اهمیت رقص نور اسپیکر در مهمانی

استفاده از اسپیکرهایی که دارای رقص نور هستند، در هر مهمانی و جشنی، تجربه‌ی بی‌نظیری را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. رقص نور در اسپیکرها، نه تنها جذابیت بصری مهمانی را افزایش می‌دهد، بلکه برای افراد حضوری در مهمانی، موسیقی را زنده‌تر و جذاب‌تر می‌کند. این رقص نورها همراه با موسیقی به زیبایی و جذابیت محیط کمک می‌کنند و فضایی شاد و پویا را ایجاد می‌کنند.

در نظر داشتن اسپیکرهایی که دارای رقص نور هستند، از اهمیت بسیاری برخوردار است. با داشتن یک اسپیکر که دارای رقص نور می‌باشد، نیازی به تهیه لوازم جانبی و رقص نور مجزا نیست و این اسپیکرها تمامی نیازهای یک مهمانی را به خوبی برطرف می‌کنند. از طرفی، این نورهای رقصان زیبا با تغییرات رنگ و الگوهای مختلف، تنوعی فراوان در تزیین محیط فراهم می‌کنند و به مهمانی یک جذابیت خاص می‌بخشند. از این رو، استفاده از اسپیکرهای دارای رقص نور، به عنوان یک عنصر اساسی و حیاتی در برگزاری مهمانی‌ها به شمار می‌رود و تجربه مهمانان را به شکلی بی‌نظیر تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

اسپیکر ION Pathfinder 280

ION Pathfinder 280 یک اسپیکر برای مهمانی ارزان‌تر است که ما آن را امتحان کرده‌ایم. مانند هر اسپیکر مهمانی خوب، بسیار قدرتمند است، به این معنی که می‌توانید صدای آهنگ‌های مورد علاقه خود را در مهمانی افزایش زیادی دهید. محیط شما توسط چراغ‌های RGB (قرمز-سبز-آبی) قابل تنظیم احاطه شده است که به ایجاد محیط کمک می‌کند.تنظیم افکت میکروفون یا گیتار را پیدا نخواهید کرد، اما اگر فقط به دنبال چیزی برای پخش موسیقی از تلفن خود هستید، مشکل بزرگی نیست. و برنامه ION Sound XP شما همچنین با یک اکولایزر گرافیکی و چندین ایستگاه از پیش تنظیم شده در دسترس، از جمله عملکرد Boom برای تقویت باس، کنترل زیادی بر روی صدا به شما می‌دهد.

این اسپیکر، آواز و سایر سازهای اصلی را در آهنگ‌های مورد علاقه شما، با وضوح و جزئیات بسیار می‌نوازد. با این وجود، آنقدر که JBL روی وضعیت کم عمق تأثیر می‌گذارد، تاثیر ندارد ، پارتی باکس ۱۱۰ یا JBL PartyBox 310 که مخصوصاً با آهنگ‌هایی مانند EDM و هیپ هاپ قابل توجه است. با این حال، این اسپیکر قابل حمل نسبت به قیمت خود به خوبی کار می‌کند و عمر باتری ۶۸ ساعته آن با یک بار شارژ آن را به انتخابی باورنکردنی برای مهمانی‌های طولانی مدت تبدیل می‌کند.

ساند باکس SOUNDBOKS (Gen. 3)

پر سر و صداترین اسپیکر مهمانی که آزمایش کردیم SOUNDBOKS (Gen. 3) است. این اسپیکر بلوتوث ، قابل حمل دارای طراحی قوی است و تأثیر زیادی دارد: با حداکثر صدای ۱۱۰ دسی بل، به راحتی اتاق را با آهنگ‌های مورد علاقه شما پر می‌کند، به این معنی که می‌توانید در رویداد بزرگ خود به موسیقی زیادی گوش دهید. دو پورت XLR در دسترس است، به این معنی که می‌توانید یک میکروفون خارجی برای اجرا کارائوکه یا یک گیتار برای اجرای موسیقی با دوستان خود وصل کنید. با عمر باتری قابل توجه بیش از ۴۳ ساعت، می‌توانید مهمانی را تا شب ادامه دهید.

کیفیت صدای اسپیکر نیز خوب است. صدای V شکل را ارائه می‌دهد، که به این معنی است که شما کمی نویز اضافی در باس دریافت می‌کنید، و همچنین لمسی بصری از روشنایی در بلندی‌ها برای درخشش بلندترین صداها را حس خواهید کرد.

در نتیجه، به ویژه برای ژانرهایی با فراز و نشیب‌های فراوان، مانند EDM ، هیپ هاپ، راک مدرن و پاپ مناسب است. با این حال، اگر می‌خواهید صدای متفاوتی داشته باشید، خوش شانس هستید، زیرا یک اکولایزر گرافیکی در برنامه  SOUNDBOKS و همچنین برخی از حالت‌های از پیش تعیین شده مفید مانند BASS + موجود است. با این حال، به اندازه ۳۱۰ JBL-Powered قابل حمل نیست  ، که بسته به اینکه هر چند وقت یکبار اسپیکر مهمانی را با خود به سفر می‌برید، می‌تواند محدود باشد.

بهترین اسپیکر مهمانی ساند باکس SOUNDBOKS (Gen. 3)

اسپیکر Ultimate Ears HYPERBOOM

اگر به دنبال اسپیکر برای مهمانی خود هستید، Ultimate Ears HYPERBOOM  گزینه عالی دیگری است و به لطف اندازه کوچکتر آن، بسیار قابل حمل تر از SOUNDBOKS (نسل ۳ ) است. سبک‌تر است و حتی دارای یک تسمه نقاله داخلی جهت انتقال است که به شما کمک می‌کند تا به راحتی برای مهمانی خود از اتاقی به اتاق دیگر یا به خانه دوستتان بروید.

به طور کلی، HYPERBOOM  یک اسپیکر نسبتاً زیبا و شیک است که به اندازه کافی کامل است تا در هنگام  مهمانی در خانه استفاده کنید و با حداکثر صدای ۹۸ دسی بل، آنقدر بلند است که اتاق شما را با صدایی عمیق و عالی پر کند.

کیفیت صدای این اسپیکر نیز عالی است و برای گوش دادن به انواع مختلف محتوای صوتی مناسب است. صداها و سازهای اصلی از همان ابتدا به وضوح و با دقت بازتولید می‌شوند و نویز اضافی در باس برای ژانرهایی مانند EDM و هیپ هاپ وجود دارد. به لطف اکولایزر گرافیکی آن، همچنین قابل تنظیم است و حتی برخی از پیش تنظیمات در برنامه مکمل آن موجود است.

تنظیم افکت برای گیتار یا میکروفون در تنظیمات این اسپیکر پیدا نخواهید کرد، و عمر باتری ۲۳ ساعته کمتر از SOUNDBOKS است، اما به طور کلی، بهترین اسپیکر مهمانی قابل حمل هنوز هم گزینه‌ای عالی برای انجام بهتری پخش صدا و آهنگ در مهمانی شما است.

نتیجه گیری نهایی برای انتخاب انواع پارتی باکس

توصیه‌های قبلی ما همان چیزی است که ما معتقدیم در حال حاضر بهترین پارتی باکس برای مهمانی‌ها و بهترین اسپیکرهای مورد استفاده برای اکثر مردم است که بر اساس نیازشان می‌خرند. ما قیمت را در نظر می‌گیریم (ارزان‌ترین اسپیکر در رقابت با گران‌ترین اسپیکرها برنده می‌شوند اگر تفاوت ارزش آن را نداشته باشد)، برای بررسی در دسترس بودن،هیچ بلندگوی وجود ندارد که پیدا کردن آن دشوار باشد.

اگر می‌خواهید محصولات بیشتری را ببینید، در سایت همکار عمده لیستی از تمام پارتی باکس ها وجود دارد که بر اساس حداکثر کیفیت صدا فیلتر شده است. مراقب باشید گرفتار جزئیات نشوید. هیچ بلندگوی کاملی وجود ندارد. سلیقه شخصی، ترجیحات و عادات گوش دادن در انتخاب شما اهمیت بیشتری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

انواع اسپیکر

فهرست مطالب این صفحه